2008年7月3日星期四

成績表(一年半)

半年前派了第一次成績表後,本網誌的點擊率穩步發展,老懷安慰的意粉再次感謝你的支持。




6 則留言:

  1. 恭喜啊!

    我沒有仔細統計,只知道單日訪問的 IP 數字是進步了一點。一起努力!

    回覆刪除
  2. 謝謝!對,大家一起努力。

    頭先諗起摷下 18/6 有無 cap(我通常會 cap 起靚冧把),咁啱又有禾。^.^

    回覆刪除
  3. 我啱啱個冧把是66033。^b^

    回覆刪除
  4. 恭喜你!哈哈 ~ 頭先我想 cap 呢個 number 都 cap 唔到,由 66032 跳左去 66038(我 set 左唔計自己既 hit)。^_^

    回覆刪除
  5. 我的 counter 唔計 hit,計 IP address,所以係同一部機上 N 次都得 1 次。

    回覆刪除
  6. wordy:我個 counter 記錄分得好仔細,不過唔 disclose 咯。BTW,同一部電腦既 IP address 未必一樣。^^

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。