2008年10月2日星期四

信(手紙)


一人一信」免費投寄日將於「世界郵政日」即下星期四(2008 年 10 月 9 日)舉行,這是香港郵政連續第五年舉辦的免費本地郵寄服務,以鼓勵市民大眾透過書信傳情達意。

年輕時,長途電話費很高昂,與海外親友聯系,只能通過書信,那時無論寫信、收信也包含著無限心意、思念和關懷,然而隨著科技進步,現時除了商業機構,一般人已很少寫信(甚至寫字),更遑論寄信了。無可否認的是利用電子通訊工具成本低、效率高、也較環保,但手執來自遠方暖意的窩心感覺,肯定是無可取代。

信,日文是「手紙(てがみ)」,個人覺得比中文來得親切。

日本郵政省(現日本郵政グループ)為了延續「手紙の楽しさ、手紙を受け取るうれしさ(寫信的快樂,收信的高興)」的寫信文化,從 1979 年起把每月 23 日(ふ (2) 和み (3) 的諧音)定為「ふみの日 Letter Writing Day」(ふみ解作文書),更於毎年文月(ふみづき)7 月 23 日在全國展開普及、啟發寫信的運動,並發行特殊切手(特別郵票),2008 年的「ふみの日」特殊切手是以「百人一首」為主題,也配合這年是《源氏物語》千年紀。

2002 年 7 月 23 日「ふみの日」特殊切手





是 日 小 點





下午一時,熱帶低氣壓「海高斯 Higos」集結在西沙之東南偏東約 570 公里(北緯 15.4 度、東經 117.5 度),預料向西北或西北偏西移動,時速約 20 公里,移向華南沿岸。

【資料來自 香港天文台 網頁】





17 則留言:

  1. てがみ,要記住啊!下個禮拜默書嘅其中一個生字。

    希望呢個風唔好屈上嚟喇~~

    回覆刪除
  2. 我都覺得自已寫字愈來愈醜怪,仲有丁點手震現像添!>_<

    天文台話天光前唔會掛三號風球喎~

    回覆刪除
  3. 老師:好似會吹得好正喎 ~

    大頭:咁快要默書?

    師妹:最煩係成日執筆忘字囉 ~~~

    回覆刪除
  4. 仲有やま,くつ,かさ,ねこ,てけい添呀~~

    回覆刪除
  5. e個風真係神奇... 路徑會轉向.. 咁特別我都特登放左張圖喺blog度記憶下~

    回覆刪除
  6. 大頭:正如老師話齋超 easy,你咁聰明一定好掂啦。^^

    回覆刪除
  7. 基斯汀:天文台啲科學家唔知點解咁都預測到呢?

    回覆刪除
  8. 昨天我都收到一張好窩心的手紙,嘻嘻!

    回覆刪除
  9. 怪不得有小朋友無啦啦問我攞地址啦!
    經理人好叻仔喎, 我o個時仲同五十音糾纏, d漢字全部寫晒羅馬字晌上面.

    回覆刪除
  10. 劉鄧:如果依家有人親手寫封信俾我,我一定錫晒佢。^^

    堂主:我覺得阿帥哥係天才兒童,直情可以跳班,哈哈 ~~

    回覆刪除
  11. 唔好再打風,我已經behind schedule,禮拜日都番埋,打埋風,重陽都要開工啦

    回覆刪除
  12. 如果有人寫親筆信求「程」~~
    唔知老師受唔受呢套呢~

    回覆刪除
  13. 鳴門:weekend 似乎唔會打風,我依家擔心重陽果日去唔到掃墓啫。

    劉鄧:唔係咁嚴重嘛?老師放帥哥一馬啦,唔係佢默書可能唔合格,哈哈 ~

    回覆刪除
  14. 寫親筆信就可能去鐮倉呀真係?

    我細過真係天才兒童嚟架,可惜無以為繼。依家仲未記到啲拗音促音啊!

    回覆刪除
  15. 做乜學人地去鎌倉呀?

    「無以為繼」?好似用錯左喎 ~ 咁快就拗音促音,我懷疑帥哥修讀既係速成班。

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。