2008年10月16日星期四

天山雪蓮果

昨天早上在屋村小市場買菜時,相熟菜販推介這看來像蕃薯的天山雪蓮果(每斤約 $10),說很有益,可當水果吃或用之煮湯。

這晚煮了一鍋湯作晚餐,味道很甜,喝後有清潤的感覺。

清洗時切了一角生吃(注意:去皮後很快便氧化變黑,必須快手處理),味道和口感像水晶梨,很爽甜;嗅它卻覺和紅蘿蔔的氣味相若。








上網搜尋過,發現它和天山雪蓮沒丁點關係,它來自中國,原產地相信是南美洲,原名叫「亞貢 Yacon」(神果之意)。關於它的資料有點眾說紛紜,有些更有天花亂墜之感,相信與否,各位朋友自行定奪吧。



11 則留言:

  1. 天山雪蓮果~~~個名好古裝呀!

    回覆刪除
  2. 哈... 鞏都有嘅?真係增廣見聞...

    回覆刪除
  3. 老師:仲要係武俠片果隻。

    大頭:無番娘家咩?

    基斯汀:行街市成日都會見到新野嫁。

    回覆刪除
  4. 呢隻野我都未見過,幾得意喎~

    响利苑吃過天山雪蓮籽榶水,係我嘅飛佛,不過唔知係咪真係天山雪蓮嘅{籽}黎呢?

    大頭仔星期六番左娘家啦~

    回覆刪除
  5. 你放了紅蘿蔔及豬「剪」, 褒湯一定甜喇。

    回覆刪除
  6. 係就係返咗去娘家,但又唔係一定有湯飲架
    嗚~~

    回覆刪除
  7. 師妹:新野成日有,睇你有無膽試,我都唔係成日有嫁。^^

    galaxy:有道理,但果種甜唔止紅蘿蔔 + 豬腱。

    大頭:梗係你曳曳啦,哈哈 ~

    回覆刪除
  8. 今日買咗兩個和歌山柿
    好硬咁
    係咪要等佢“冧”啲至食得架?
    同埋塊皮食得嗎?

    回覆刪除
  9. 日本柿係硬身,個「丁」仲係青 BB 添,又爽又甜,我就唔太鍾意淋既(中國柿除外)。

    皮應該都可以食(日本片睇過),不過我會批皮。

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。