2009年3月28日星期六

一個節儉的週末

早上看石斛,花兒開得很快,這幾天氣溫不是太高,相信它們可以挺住一陣子。



這晚的晚餐是昨天在潮發買的椰菜粿、韮菜粿。

吃時沾潮州辣椒油,份外滋味

還有母親大人做的齋菜。




10 則留言:

  1. 我們的石斛蘭也差不多開花了
    不過由於去年硫於管理
    應該沒有你的那麼漂亮啦

    回覆刪除
  2. 原來D粿要煎o架? 以為就咁食添...^^"
    晚餐食咁少得唔得o架? 兩個人喎...

    回覆刪除
  3. 歐歐:其實我都無點照顧佢,所以見到開咁多花我都覺得好詫異。

    ayclui:因為啲皮幾厚,要煎到香香脆脆至好吃。我食得好飽,husband 仲有大半碗飯,都好夠飽。

    回覆刪除
  4. 石斛蘭開得巧靚啊!我亞哥都好鍾意種石斛蘭,佢話好易打理喎~

    好想食椰菜棵呀,師姐煎得好靚呢~~

    回覆刪除
  5. 師妹:石斛可以話係入門級,嘻嘻 ~ 韮菜粿係 regular,椰菜、蘿蔔呀果啲係季節限定,要隨緣 ~~

    回覆刪除
  6. 我同你剛剛相反,尋日洗突咗~ :p

    回覆刪除
  7. 意粉,
    想問吓碟齋係用蠔油煮,定係用南乳呢?
    其實煮齋係易學難精,我煮親都唔好食,真係唔知點解,有無竅門呢?

    回覆刪除
  8. 大頭:係輸突嘛 ~~ 哈哈 ~~

    劉鄧:係用南乳,因為 husband 鍾意食,母親大人就成日整俾佢食,我自己就唔會煮啲咁麻煩既野嘞,所以 so far 係未煮過,不過我覺得應該好似阿蘇咁逐樣野分開處理,最後先撈埋一齊,巧麻煩 ~~~~ 下次幫你問下母親大人啦。^^

    回覆刪除
  9. 好!Thank you~
    因為Winnie係齋姑,佢好鍾意食呢味餸~

    回覆刪除
  10. 劉鄧:我都鍾意食呀,不過懶去整 ~~ ^^

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。