2006年10月1日星期日

山陽の秋

舊地重遊 - 國寶姬路城


終於訂好機位,已把行程初稿上載到 這裡(或點擊左下方遊記欄內的結連),歡迎瀏覽。

34 則留言:

  1. 很幸福!還有兩個月咋!
    兩個月之後我都飛呀,可惜是南下。

    回覆刪除
  2. 意粉:
    挺舒適自在的一個行程。怎麼選 Somewhere in Time?好淒楚呢。

    大頭:
    哎呀,南那麼一點 :)

    回覆刪除
  3. 唔知係唔係我呢個文字工作者水平有限,竟然唔明 wordy 講乜。

    回覆刪除
  4. 才向南走一度,用不著說「南下」那麼誇張吧 :)

    回覆刪除
  5. 全部住晒東橫 ^0^

    回覆刪除
  6. 意粉,
    好大機會會見到紅葉喎!好羡慕!
    全程東橫Inn,果然是忠實Fans!

    回覆刪除
  7. 阿明:真知我心意。

    大頭你唔係 12 月去咩?嚴格黎講海南島是在香港西南方,所以你並非南下,而係西行。

    Wordy:選這曲是因為旋律優美,有點淒楚才配合秋天的意境。

    Roy 少:東橫方便嘛,有兩晚特價,有張 Coupon 可以用,又可以儲多幾晚換多張 Coupon。本來諗過搵晚住溫泉旅館,但全部都好遠唔多方便。

    劉鄧:應該會見到紅葉,我都好期待。

    回覆刪除
  8. 見到紅葉就影多 d 番黎喇!(by 想睇但睇唔到的人)

    回覆刪除
  9. 咁睇住箱根 d 舊相先啦!^^

    http://www.travellereyes.com/member/album/photolist.cfm?member_id=5714&page_id=15008&page=1

    回覆刪除
  10. 很想很想看紅葉呀!很想很想平住東橫 inn!
    原來只落一度嗎?我係十一月尾去呀!要訂機票了!

    回覆刪除
  11. 大頭:
    你十一月底不是「南下」麼?

    意粉:
    照片很美呢!我的心已飛到滿山秋葉的京都去了。

    回覆刪除
  12. wordy︰去海南島都要請同事幫手訂機票嘛!

    回覆刪除
  13. 大頭仔又在悲秋了,海南島都幾好吖 ~ ^^

    Wordy:想去便快想想辦法吧,京都紅葉我看過,真的很美啊!(就是04年12月沒怎麼拍照那次,後悔呀!)

    回覆刪除
  14. wordy ,快想辦法做嘢啦!
    意粉︰我地可能住在一所 resort ,陽光海灘!

    回覆刪除
  15. 陽光海灘的 resort,浪_公_。(配詞完句)

    回覆刪除
  16. 你估我好想去架!
    不過諗起一人一間海景客房又幾梳乎!^t^

    回覆刪除
  17. 有免費o既 resort + 陽光海灘仲係度 sung ~

    回覆刪除
  18. 舊年九月到北京開會,上司說 budget 緊,要我跟一個大陸 consultant 同房。當時唔識反抗,例如自費好一人一房。那三個晚上加起來我只睡了六個小時。能活下來,確實是個奇蹟!

    回覆刪除
  19. 哈哈,我老闆成日想我o係大陸過夜,我都未肯過一次!

    回覆刪除
  20. 姬路係泰利最喜歡的日本城堡!! well, 玩得開心o的喇!! ^_^

    回覆刪除
  21. 要我同老板一間房我寧願街
    好彩他也不想跟我同房。

    回覆刪除
  22. 泰利:that's why 今次一定要帶我 husband 去 ~

    大頭:我寧願死囉,哈哈 ~

    回覆刪除
  23. 出差不同去旅行,需要做工作準備(並不悠閒的),作息時間也較有規律。那傢伙不算太骯髒,只是好些動靜實在有點「難頂」,例如整晚起床調冷氣、開窗……好困擾。他一走,也老實不客氣跟上司說「睡得好差」。

    回覆刪除
  24. 這個早上忙著查航班,原來只有南方航空日日直飛海口。到時應會入住xx度假酒店,個名好誘人。
    幸好還沒試過跟陌生人同房。

    回覆刪除
  25. 知你守身如玉喇。到時會否哂到變「大黑頭」回來?

    回覆刪除
  26. 不要說陌生人,就是朋友我也未必肯同佢同房,我會要單人房。

    回覆刪除
  27. 喂,你估我去度假咩
    去開會呀,朝九晚五,太陽都下山了!
    原來守身如玉的是意粉。

    回覆刪除
  28. 車 ~ 大陸o個 d 所謂開會 ~

    得啖笑!

    回覆刪除
  29. 我地呢個係國際會議嚟架
    舊年先去完京都,係京都骨嘅京都呀!

    回覆刪除
  30. 京都骨嘅京都即係邊度?

    北京?南京?東京?

    回覆刪除
  31. 乜唔係京都咩?咁就詭異喇!
    (開始覺得自己很煩。)

    回覆刪除
  32. 嘿嘿 ~ 我一早就覺得啦。

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。