2006年10月25日星期三

放縱 @ 和民居食屋

戒口已幾天,今晚趁陪 husband 往大埔中心購物之便,乘機放縱一下。

和民 @ 大埔中心

梅酒 & 西柚汁

海老牛油果沙律(特別在嬌小的海老是生的)

炸雞軟骨

鉄板明太子薯餅

鉄板明太子薯餅(近鏡)

星鰻魚天婦羅卷

茶漬(鮭)

結果 husband 空手以回,我卻在無心插柳之下,買了合意的東西。

33 則留言:

  1. 典解要戒口呀?

    回覆刪除
  2. 為月底的大閘蟹宴做準備?

    回覆刪除
  3. wordy 真聰明!

    今晚會食白灼菜心 & 蒸蛋白。

    回覆刪除
  4. 很清啊!
    但我會唔飽的!^i^

    回覆刪除
  5. 大頭把口食得,個肚唔得。

    呢個時候既菜心唔錯。我也為星期日的 brunch 吃得清淡了一點。

    回覆刪除
  6. 通常出街食得多o既時候,都會自動食清 d。

    大頭抽到工行嗎?

    回覆刪除
  7. 我都無抽到
    我呢 d 成日周圍飛的 executive 分身不暇啊!

    回覆刪除
  8. 意粉,
    我想買數碼相機,Budget around $3000,
    有無好介紹會適合我這個初哥呢?

    回覆刪除
  9. 劉鄧, 小妹的不updatet心水DC, 全部在你budget之內.

    第一位 : Fujifilm FinePix F30
    http://www.dcfever.com/cameras/specification.php?CameraID=686
    色彩靚絕, 宜夜拍及室內照, 有dd手動function. 最大缺點是外型差, 所以我唔買…

    笫二位 : Fujifilm FinePix F20
    http://www.dcfever.com/cameras/specification.php?CameraID=709
    和上面那部同系, 只是沒有手動, 仲平d及簿d.

    Panasonic Lumix DMC-FX07
    http://www.dcfever.com/cameras/specification.php?CameraID=707
    夠wide, 宜影景, 有防震, 夠細部, 各方面都平均, 大路之選.

    回覆刪除
  10. 謝謝小妹,等我慢慢研究吓先!

    回覆刪除
  11. 相機我無咩研究,Fuji 我未用過,用緊 Panasonic Lumix FX9 同 FZ7 都幾好,聞說 Canon 也不錯。

    回覆刪除
  12. 據專家 ozora 話 FX07 唔係咁理想喎:

    http://supageti.blogspot.com/2006/08/blog-post_24.html#comments

    回覆刪除
  13. 專家的眼光信得過呀~ 熊仔說FX07在iso200在室內已不可用. 我看朋友用LX1時white balance真的不準. 我公司也是用FX07, 如劉鄧有需要, 我可拍些sample相send給她參考.

    回覆刪除
  14. 意粉,
    咁你部Sony T30表現又如何呢?
    容易操作嗎?

    公司有幾部Canon,我無點用過,淨看機身好似好唔實淨咁,所以無考慮過!

    小妹,
    太麻煩你了!如有需要我會再聯絡你,謝謝!

    回覆刪除
  15. 我覺得 Panansonic 機幾 user-friendly,但個人對 Sony 有偏好,T30 機身比 FX9 大同重,操作又難少少,但 mon 大對我呢 d 老人家較方便,照片有時覺得 Panasonic 靚,有時又覺得 Sony 靚。

    我唔係專家,對 white balance 呢種 technical 野無研究,但我跟 travellife 班網友去大陸,聽佢地講話 Canon 幾好,我有部 APS 機,都幾好用,之後因唔鐘意鄭伊健所以一直無考慮 Canon。

    老闆、同事最近分別添置了 Olympics DC,佢地都話唔錯喎。

    回覆刪除
  16. 講起DC仔的話,我近期認為Panasonic同Olympics都係可選擇的牌子。Sony機係外型往往取勝,但價錢貴嘛!買了這麼多年電子產品,又無trade in習慣,所以而家都以價錢為先決,貴o既就算幾正,之後用用下電又跌volt、配件又搵唔到,到時都一樣用唔到。咁平左o既,大不了唔用再買新,比較下都無咁肉赤嘛!

    回覆刪除
  17. 我知道Olympics的傳統機好得,我亞爸便是它的擁躉,估唔到喺連DC都有咁多捧場客!

    回覆刪除
  18. 我同事買左前排猛賣廣告,即係防水果部,聽佢口氣好似幾鍾意。

    回覆刪除
  19. 我都日日"話"戒口...

    Fuji F30影出來的相真係靚絕,室內影食物相應該唔錯,我也正在考慮中。缺點是外型和用又貴又不流行的XD咭(想問人借咭去旅行是一大問題)。

    我用的是Panasonic FX7,除了室內相noise太多外,也沒有甚投訴。新的FX07有28mm,夠wide,但noise的情況沒改善。

    回覆刪除
  20. 俾d F30相毒下大家 ^^

    http://www.dchome.net/viewthread.php?tid=290448&extra=page%3D1

    回覆刪除
  21. Jason 戒口?F30 相真係幾毒!

    我就覺得一般 DC 影室內相都唔係十分理想。

    回覆刪除
  22. 我係olympus的擁躉... 不過剛轉投panasonic懷抱, 才知道sd卡係非常平!

    有防手震功能, 對我來說很重要!

    意粉: 你影得d食物好好味... 不過我真係唔鐘意和民!

    回覆刪除
  23. Panasonic 同 Sony 既防手震功能都好強,對我都好緊要!^^

    和民我都唔係好鍾意,但大埔坐得舒服既食店不多,而且食物可接受,價錢又平,晚飯只吃過兩次,但午餐一個星期都至少會去吃一次。

    回覆刪除
  24. 今晚趁上課前到美孚的豐澤逛了一會,Sony T30做特價賣$2,580!好吸引!

    回覆刪除
  25. 我是 canon 的擁躉,樣品就看看我的大照吧 ^d^

    回覆刪除
  26. 吓!我買o個時 $3,190 喎!有咩送呀?

    回覆刪除
  27. 當時好趕!我無問到!只見到起碼送$50百佳現金卷。

    大頭仔,
    坊間傳說canon的電池會過熱和不耐用,是不是呢?
    你用哪一個系列?

    回覆刪除
  28. 我果時送原廠 512 MB Memory Stick 兩張同相機套咋。好泵心!>_<

    回覆刪除
  29. 算啦!可能快有新Model出所以減價啫!

    回覆刪除
  30. 劉鄧︰我的是 800 IS ,很不錯,電池不算太熱,叉足電可拍二百多張相啊。

    回覆刪除
  31. 新出的 DC 通常都幾慳電。

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。