2007年1月3日星期三

Christmas Eve @ The Peak

聖誕前夕,上了山頂湊熱鬧。


滿是回憶的餐廳

暴力 BB

曬幸福

漫天泡沫

活力 Singers

凌霄閣

BB 與狗

很神氣

纜車站人龍

霧色

纜車 & 老襯亭

想起函館山

凌霄閣內

HK$20!

夕陽一

山頂廣場

凌霄閣另一面

黃昏,沿晨運徑(Morning Trail)漫步下山。


夕陽二

野生植物

途經松林炮台(Pinewood Battery)。


松林炮台一

松林炮台二

並蒂花

松林炮台三

松林炮台四

離開時天已入黑,山徑有點昏暗,但沿途遇到不少遊人,感覺也不太可怕。


暮色

昏黃

約一小時半後到達旭龢道。


路中樹
比良景村的幸運得多

港大學長住宅

正街
由般咸道直通海傍

高街
斜坡右方便是鬼屋
以前常把車泊在此因車位易找

中環摩天大樓
似是海市蜃摟

由正街走至上環,海味街正舉行「平安夜市嘉年華」,非常熱鬧。


勁歌熱舞

夜市攤檔一

夜市攤檔二

在上環乘隧道巴士回大埔,由於時間尚早,路面是罕有的寂靜。


聖誕歡樂小鎮

人多車少的干諾道

8 則留言:

  1. 典整架?唔再 beta 的 beta 版好強喎!

    從山頂走路回市區只試過走舊山頂道和灣仔峽道,還沒試過你走的這條路啊!

    回覆刪除
  2. 傻佬,係自己寫 html,不過未轉 beta 之前的確係 display 唔到o既。前排無網之災,時間多果頭咪又試下 law,先知道依家可以做得到。

    依條路幾好行,有樹蔭好舒服,以前住石塘咀時成日會搭車上山然後行番屋企。

    回覆刪除
  3. 意粉,
    你這個版面令我想起貼滿郵票的信封!

    回覆刪除
  4. 哈哈,照片太多,唯有擠一點啦!^_^

    回覆刪除
  5. 咁樣的話就讚你好強啦!
    呀,我仲試過行落香港仔呀!

    回覆刪除
  6. 一早就應該讚我啦!^o^

    我都行過落香港仔,依段路都幾好行。

    回覆刪除
  7. 好o野!今日終於睇到相同留到言啦~
    原來$20係指之礦泉水, wow!
    我多數是由香港仔水塘行上去山頂o架, 講開又想去行o下添, 不過今個週未凍喎...

    p.s.我在你山陽之秋到留o左言, 候覆.

    回覆刪除
  8. 好o野 ~ 大家都恢復得八八九九囉!

    $20 支水,勁肉赤!

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。