2007年2月18日星期日

新春大吉


祝福各位朋友:
新年進步!身體健康!
萬事如意!步步高陞!
驛馬星常動!財源滾滾來!



29 則留言:

  1. 祝意粉
    新年快樂!
    心想事成!
    出入平安!
    一本萬利!

    回覆刪除
  2. 祝大家心想事成,萬事如意!

    回覆刪除
  3. 祝意粉心想事成, 身體健康!

    回覆刪除
  4. 祝意粉身體健康!如意吉祥!

    回覆刪除
  5. 身體健康!! 萬事如意!!

    回覆刪除
  6. 我都祝意粉新年快樂, 最緊要財滾滾來, 咁就可以去多幾次旅行啦!

    回覆刪除
  7. 恭喜發財~~利是逗來~~

    回覆刪除
  8. Roy 少,我都未逗你個封噃。

    恭喜發財,恭喜大家發財……得左!

    回覆刪除
  9. 祝身體健康,如意吉祥。

    回覆刪除
  10. 多謝各位,大家都豬年旺相!豬事大吉!^o^

    btw,Roy 少,想意粉利是須努力製造小萊仔/女至得,呵呵!

    回覆刪除
  11. 意粉,
    我來得遲,所有吉利的說話都給別人先說了!
    那麼我唯有祝你以上所講的,一一兌現!
    (說穿了其實我懶,不想動腦筋!)

    回覆刪除
  12. 劉鄧唔緊要啦
    吉利說話重複打孖上仲好呀 ^t^

    回覆刪除
  13. 劉鄧:多謝多謝!

    大頭:你一定左唔少利是啦!

    回覆刪除
  14. 唔係好多咋!你都未畀我!
    我接受速遞架 ^t^

    回覆刪除
  15. 大頭:等價交換喎,你攞咩野黎換先?哈哈。

    回覆刪除
  16. 咁我就晌麻雀檯度收啦~~

    回覆刪除
  17. 咁要睇 Roy 少o既本事喇,哈哈!

    回覆刪除
  18. 我最遲,有心唔怕遲!(尋晚打通宵麻雀,啱啱至起身)
    我都祝各位大大~
    豬年行好運,笑口常開!

    回覆刪除
  19. 號外~
    zoe新春假期:初一至初九,初十啟市

    回覆刪除
  20. 各位大人,我係細路仔,唔識打麻將噃……

    回覆刪除
  21. maymay:多謝你啊!你一定係高手,意粉係 BB 班咋 ~

    wordy:咁你乖乖地o係屋企睇電視啦,呵呵!

    回覆刪除
  22. 天氣回暖,今早打開盒年糕…
    今年大家一定發!

    回覆刪除
  23. 剛剛看完 Madonna,個頭重暈暈地,好 High!

    回覆刪除
  24. cityphone 爸爸:承你貴言,一發再發!

    wordy:哈哈,果然係細路仔。

    回覆刪除
  25. 有本事就從麻雀檯度攞啦!

    回覆刪除
  26. 呵呵!講到好似好叻咁喎。

    回覆刪除
  27. 借問幾時麻雀戰,記住預埋我!

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。