2007年7月9日星期一

Plastic Money

政府今天推出新十元塑質鈔票,中午到銀行辦事,順道換了一些回來把玩。


這是香港第一款塑膠鈔票,除防偽特徵外,亦較乾淨,因塑膠是光面,塵埃、污垢微粒不能藏於裏面。另外,塑膠鈔票軋碎後可以循環再造,作其他用途。

塑膠十元紙幣很耐用,也不太容易起皺,如不刻意用硬幣或硬物刮它,即使把它摺疊,或把它放在錢包裡很久,只要拿出來放在平面上,隔一會兒,它會慢慢變平直;甚至可以用水或肥皂清洗,令它變回新的一樣。

第一批陸續發行五千萬張。如市民反應好,政府會考慮推廣至其他面額的鈔票。




詳細請參考金管局單張

15 則留言:

  1. Ellen:又軟又滑,似乎比紙質的薄,也好像較輕。

    回覆刪除
  2. 哈! 得閒可以洗下錢啦

    回覆刪除
  3. 都改成免漿熨囉,可以慳番啲時間!

    回覆刪除
  4. 今日順手速遞一疊過嚟畀我把玩埋一份嘛!^y^

    回覆刪除
  5. 劉鄧:熨銀紙係享受黎嫁,高佬泉話。^o^

    大頭:你速遞一張金牛過黎先啦。^.^

    回覆刪除
  6. 咁多張可以放入洗衣機洗一次,d銀紙係入面轉可轉應該幾過癮,不過我諗唔開得乾衣囉!哈哈...

    回覆刪除
  7. 嘩、嘩、嘩,好多錢!

    回覆刪除
  8. 放進銀包會否太硬而讓銀包脹起來?

    回覆刪除
  9. 大雄:不如你試下(記得拍 movie),哈哈!

    阿明:有幾多?

    wordy:塑膠鈔比紙鈔軟和薄,該不會令荷包「脹起來」。^o^

    回覆刪除
  10. 如果將銀包內所有$都換晒$10咪可以令荷包「脹起來」囉... 我平時都有百零二百蚊你身o架!:P

    回覆刪除
  11. 小妹:但係我覺得市面上十蚊紙既流通量好似唔係好多。

    回覆刪除
  12. 剛才把玩過一張,印刷精美,仲有凸紋添!
    從前真係冇諗過銀紙會咁膠嘅!
    咁仲可唔可以叫做銀"紙"呢?!
    意粉有冇換到張靚靚冧把呀?

    回覆刪除
  13. 師妹:我覺得新 $10 鈔又靚又滑,好過舊鈔好多。番到屋企就學某人咁攝左落櫃桶底,無睇過冧把添。^^

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。