2007年7月6日星期五

Somewhere over the Rainbow


上班途中,看見久違了的彩虹,感覺是個好開始,這天應是美好的一天。

16 則留言:

  1. 好靚!
    今早閱報,得悉我家附近的教會將地皮賣了,很快就會建兩楝十二層高的大廈,真擔心正在我窗前的一片綠沒了!!

    回覆刪除
  2. 又有號外:
    ec2網主已經蒲頭,網頁回復正常喇!

    回覆刪除
  3. o係香港買屋真係好無奈 ~

    ec2 版面似乎回復正常,但仍然好慢 ....

    回覆刪除
  4. 今早返學也看見彩虹,
    可是,一面陽光普照,
    一面下著滂沱大雨,
    全身也弄得濕透啊~~

    回覆刪除
  5. 好喜歡見到彩虹
    覺得好幸福、很有希望的感覺

    回覆刪除
  6. 阿明:唔知市區見唔見到呢?

    Ellen:一定要落雨再出猛太陽先見到彩虹嫁,因咩唔帶遮呀?

    歐歐:英雄所見全同啊,哈哈!

    回覆刪除
  7. 大圍就黎連個天都見唔到喇,全部都係天橋!
    天橋上面又有天橋!!

    回覆刪除
  8. 係呢,攪到我都認唔到路 ~ >_<

    回覆刪除
  9. 唔知點解公司個防火牆block咗張靚靚彩虹相,我要依家先見到!幸福少咗幾個鐘添!

    回覆刪除
  10. 劉鄧:audit 完就 wet 到咁夜,哈哈 ~

    回覆刪除
  11. 意粉~~
    我有帶雨傘,但都濕身呀~~

    回覆刪除
  12. 遠就唔係好遠,但真係好大雨呀~~

    回覆刪除
  13. 早幾天時晴時雨
    心想附近某處必定有彩虹
    可是我卻遇不到

    回覆刪除
  14. Ellen:好快放暑假喇,唔駛一早返學。

    大頭:所以我咁開心囉。^^

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。