2007年9月20日星期四

紅蜻蜓

這天,遇上美麗的紅蜻蜓 ……

14 則留言:

  1. 我覺得全隻青綠色的仲靚

    回覆刪除
  2. galaxy:依排周圍好多蜻蜓,希望可遇上綠色的。

    Roy 少:可能係外星蜻蜓,哈哈 ~

    回覆刪除
  3. 咁都畀你撞到!
    買了六合彩沒有!
    我等你中頭獎請我到旅行喎!

    回覆刪除
  4. 孤陋寡聞,第一次見呢!

    回覆刪除
  5. 巧利害呀!咁都影得到!要綠要青,用photoshop咪得囉!紅蜻蜓轉綠好易攪o者!哈哈....

    回覆刪除
  6. 劉鄧:希望好快會第一次中六合彩頭獎啦,哈哈 ~

    wordy:我都係第一次見。

    大雄:咁啱行出去攞野、咁啱袋住部手機o係身、又咁啱見到紅蜻蜓,梗要影啦,影左兩張就飛走左 lu ~ Photoshop?我唔興做假個喎 ~

    回覆刪除
  7. 從來未見過桃紅色蜻蜓呢!巧靚呀!
    唔知學姐仲記唔記得,學校後花園個水池周圍,都時常有好多蜻蜓飛來飛去。(個花王好似叫做"貴叔")

    回覆刪除
  8. maymay:蜻蜓點水嘛,花王似乎係叫貴叔 ~ ^_^

    回覆刪除
  9. 我晌香港公園見過架!

    回覆刪除
  10. 小彭:我依家好想見下綠色既 ~

    Ellen:可能紅蜻蜓會變成吸血彊屍,哈哈 ~

    回覆刪除
  11. 諗諗下.....原來我見過好多種色的蜻蜓..
    有紅,青,綠, 藍, 橙黃 (黃昏近山邊海邊最多)。 以前細個好殘忍, 折斷它們對翼少少等佢飛唔到, 然後把它們放在心口, 由於它不能飛,只好爪緊我件衫, 咁我就有個活生生的心口針。

    回覆刪除
  12. galaxy:上網查過,紅蜻蜓未成年是橙黃色的。小時候最殘忍係上山捉 d 金鳳,然後用條線綁住佢至肥壯果隻腳,鍾意就由得佢飛,唔鍾意就將佢係咁 fing … 諗起都心寒 …

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。