2007年11月16日星期五

Back to Normal

中午,為享受泊車優惠($12),買了兩本書($124.2),有時,意粉也頗「師奶」的。





下班後往中環辦事,回家前到生記買牛筋丸,做了很好味的湯米粉作晚餐。



11 則留言:

  1. 生記係咪上環果間,d牛丸睇落好有"趙"頭喎~

    回覆刪除
  2. 看過1個人去旅行,好想又1人旅

    回覆刪除
  3. 生記係我愛店之首!

    回覆刪除
  4. 我係'飯桶',好少煮雜粮食,如果煮湯粉,湯底多數用'史銀生'清雞湯,但係覺得味道麻麻地!
    請問師姐妳係用乜野做湯底架?

    回覆刪除
  5. 半夜開緊工,見到你張牛丸相好攞命。
    btw,我都想知生記喺邊?

    回覆刪除
  6. 原來“生記“有條link,我以前喺上環返工食過幾次,不過應該係食清湯腩。

    回覆刪除
  7. 睇漏眼添....
    我都係只幫趁過清湯腩,下年出job時試下牛筋丸~

    回覆刪除
  8. Roy 少:我最鍾意係蘿蔔同牛筋丸。

    老師:耐不耐一定要去一次一人旅,係好好既體驗。

    薯嘜:生記至出名既粥品(蔡 San 至愛)反而唔係我杯茶。

    師妹:老人家嘛,夜晚清淡 d 好,我都係用史文生,但會拍大舊薑,同埋用水開淡,大概 1(湯):5(水),覺得好啱我口味。

    鳴門:以前係上環行走,成日幫襯孖沙街一帶既食肆,生記以前只係賣粥,後來收購左同街既有記清湯腩(好細間但好好吃)先將佢發揚光大。

    回覆刪除
  9. 醒起屋企有幾包史文生過咗期仲未處理添!

    回覆刪除
  10. 色戒文字版在網上睇過,覺得很平淡,李安導演將它注釋得太好了!

    又,看了今期飲食男女,好想入來搵你食早餐呀,意粉!

    回覆刪除
  11. 大頭:你年中浪費既食物睇怕都買到唔少股票囉 ~

    小妹:李安導演有功力、梁朝偉又有魅力!意粉後生時己睇過張愛玲全部作品,也對《色戒》故事完全無印象,唔服氣又買黎睇下,電影就無咩興趣咯。有名叫鱔稿王喎,唔可以盡信呀!

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。