2008年7月13日星期日

第一個星期天

母親節後首次家庭聚會,是在相熟食店吃茶。

我們這一家也很有食力啊!


謝謝傑哥的壽包

母親大人的利是

老哥的朱古力

回程時天色不太好,途中拍的照片卻不錯。

灰藍的天空透著蒼涼的感覺

回家小睡兩小時才做飯,這個星期天真舒服!


香滑的冬菇雲耳蒸雞
幸運地趕及買得活雞

清甜的節瓜豬肝肉片湯
謝謝肉檔叔叔的免費豬肝



11 則留言:

  1. 星期五也給自己買了同一牌子的巧克力。

    回覆刪除
  2. 尋日我都瞓到成十一點至起身啊!
    健康是福,永遠都是最好的祝福。

    回覆刪除
  3. wordy:現在很少買,有人送才吃一點。

    大頭:我九點半就起身喇,你仍有 Jetlag 吧?

    回覆刪除
  4. 雞呀, 雞呀~ 節瓜湯呀~ 呢餐好啱我胃口呀!
    我... 唔使返工都七點幾就起身, 好彩的就八點幾喇!

    回覆刪除
  5. 原來我同小彭好夾喎,嘻嘻 ~ 唔駛番工又無咩事既話,最少瞓到十一二點 ~

    回覆刪除
  6. 放假通常最遲八時多就睡醒
    好唔抵呀XDD

    回覆刪除
  7. 意粉都想放假早起身,時間見駛 d 嘛,但往往都瞓到隻死豬咁。^o^

    回覆刪除
  8. 應該唔係 jet lag
    係過度疲倦!

    回覆刪除
  9. 咁多日仲未恢復牙?果然係走難團喎,哈哈 ~

    回覆刪除
  10. 走難團呢個名好貼切
    我好鐘意!

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。