2008年8月4日星期一

暴食一週 @ 20080803〔荷曄庭〕

這天很想吃牛扒,便到林村的荷曄庭去。

荷曄庭座落林村深處,不太易找

餐廳環境清幽,天氣不太熱的話坐在露天區也很不錯


這天我們坐在室內

Husband 的杏仁焗羊扒


周打蜆湯,香滑味濃

蜆肉足有湯匙般大


我的安格斯肉眼扒(12 oz)

牛肉味濃,很合我意


甜品是朱古力心太軟布丁

做法與以前吃過的不同,但很好吃

光顧荷曄庭的大部份是熟客,來這裡家庭聚餐的也不少,週末和假日氣氛總是很高興熱鬧,有人批評它定位不清晰,中不中西不西的,但我認為能同時提供優質中西餐的始終地方不多,只要讓顧客吃得稱心滿意,管它呢!



17 則留言:

  1. 好開心呀成板都係食
    食得是福呀!

    回覆刪除
  2. 以為是中菜館... 原來也有西餐的... 遲d我都去試下先~

    回覆刪除
  3. 補祝師姐生日快上~

    幾時得閒賞面出城食餐飯呀?

    回覆刪除
  4. 我在台中也是~~暴食1週呀!

    回覆刪除
  5. 遲來的生日快樂,食得放心,玩得開心。

    回覆刪除
  6. 是照片質量差或您匆忙?你最喜歡什麼菜?

    回覆刪除
  7. 不好意思來遲了^^
    祝你生日快樂,身體健康,同意粉生日日都咁恩愛^___^

    回覆刪除
  8. 究竟係師姐想增肥定係師姐夫想增肥呢呵~~

    回覆刪除
  9. 大頭:係呀,不過食埋依個禮拜就有排無得食。

    基斯汀:其實係西餐為主,但有中式炒菜同海鮮食,大部份客人係每樣叫 d share,依樣非常中式,其他西餐廳比較少見。

    萊少:不如你入黎吖。^^

    老師:你仲有暴食 1X 天黎緊喎。哈哈 ~

    old dog:多謝你!

    broken_black:是我技術差,哈哈 ~ 我最喜歡當然是好吃的菜啦。^^

    歐歐:有心唔怕遲,謝謝!

    師妹:我地其實係想減肥既,呵呵 ~

    回覆刪除
  10. 幾特別喎!最緊要無蝦米

    回覆刪除
  11. 鳴門:西餐無蝦米嫁喎,應該 ~

    回覆刪除
  12. 咁我帶埋b朗黎探你,到時車我地去食好野啦~

    回覆刪除
  13. 萊少:你都好直接喎,呵呵 ~~

    回覆刪除
  14. 當你up頭架喇,8月尾如何?

    回覆刪除
  15. 月尾好忙喎 ~ 唔知得唔得。

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。