2008年8月12日星期二

〈向左走﹏向右走〉

極討厭梁詠琪,但因為金城武,內心交戰好一陣子才下定決心買下 DVD,結論是:男女主角皆演得非常出色;極喜歡這部電影,每次看也要掉點眼淚;極喜歡它的廣東話版主題曲,幾年來一直是我的手機鈴聲;只是 … 仍是極討厭梁詠琪。

梁詠琪 - 兩個人的幸運

不太認識孫燕姿,也沒多大興趣,但她在我心中的形象是正面的,似乎很多朋友都比較喜歡她的版本。

孫燕姿 - 遇見



18 則留言:

  1. 討厭梁詠琪.... why... why....tell me why ?

    回覆刪除
  2. 我未睇過呢套戲~~
    咁我都係你朋友,因為我都覺得《遇見》好得多。
    我係自從 gigi 同伊麵散咗之後至唔鍾意佢。

    回覆刪除
  3. broken_black:係 討厭呀,哈哈 ~ 意粉睇人好主觀,由 day 1 開始已經唔鍾意佢,發生奪麵事件之後,就變成討厭佢,仲係越黎越討厭果隻。

    大頭:各有所好啦,點解會散左至唔鍾意佢?無咩,上個禮拜驗血報告出左唔係幾好啫。

    回覆刪除
  4. 我都喜歡孫燕姿版本~

    回覆刪除
  5. 基斯汀:我都話「很多朋友」啦,哈哈 ~

    老師:番黎慢慢睇啦。^^

    回覆刪除
  6. 師姐保重身體呀~
    我今日都做左全身檢查,星期六至睇報告。
    老師:change妳睇先啦~

    回覆刪除
  7. 師妹:我諗聖誕節前我都要閉關至掂,哈哈 ~~

    回覆刪除
  8. 佢太好勝囉!

    得閒見吓帥哥呢類美好的人和事個人就會開朗啲身體自然又好啲喇~~

    回覆刪除
  9. 大頭:其實最衰果個係鄭伊健,梁詠琪太好勝太天真太傻,搶佢番黎係自己攞黎賤,抵佢死。

    回覆刪除
  10. 都話係討厭咯 ~ 哈哈,預左會俾你鬧 ~

    回覆刪除
  11. 咦~新版面d花好靚,係乜野花黎架?

    回覆刪除
  12. 唔知咩花呀,早兩日係路邊花槽影嫁。

    回覆刪除
  13. 遲黎一步,不過我應該係「好多朋友」一份子啊!孫燕姿除了遇見,仲有heidi同天黑黑都好聽。

    回覆刪除
  14. 我都預左啦,哈哈!天黑黑我都好鍾意 ~~

    [漏左覆添,sorry ~ 嘻嘻]

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。