2008年8月22日星期五

浪蕩東九龍

上星期六,很早便到了九龍灣 Mega Box。距午飯之約尚有一段時間,餓壞了的我們得先吃點早餐。

太興 的早餐價格不高,味道尚可

吃了早餐在商場內蹓躂。午飯之約是在商場內的河鮮酒家吃茶。

肇順 員工服務算是殷勤,但仍有改善空間

食物味道不錯,價錢合理
這天(10 人)人均消費 $60
〔未有拍攝全部食物〕

這頓吃了兩個多小時,心滿意足。

九龍灣建了很多新型的大廈

我們由 Mega Box 步行到德福商場,逛了一陣便乘港鐵到觀塘 apm。

為打發時間看了一部原沒打算看的電影。

Husband 結論:低成本製作
用以「殺時間」也無傷大雅

這天走遍東九龍三大商場,也有丁點收獲。

用八達通的扭蛋機,貪新鮮試扭一回
得 hello kitty 鎖匙套一個

這書店面積很大
我買了一本書和四張 DVD
Husband 買了兩本書和一張 CD

晚上返大埔,husband 得到他的心頭好,高興得很。


這晚吃了幾天前買的(據稱是)北京水蜜桃,個人感覺像吃李,爽口之餘味道有點酸,很不對路,跟在北京吃過的有天壤之別,但 husband 卻說好吃。




11 則留言:

  1. 8號風球都1早起身出動~~
    尋晚我去大眾買開學用品,都看見赤壁本書,都好想買,但買了太多野,放棄了~~
    等落風球再去奥海城,還有東西補購!

    回覆刪除
  2. 彼此彼此啦 ~ 一早起身睇一輪新聞之後鬼打咁精神,見無落雨咪拿拿林去買餸囉。

    本書幾好睇嫁,對我依啲中史盲好有幫助;可能要夜晚先落風球喎。

    依家繼續煲碟,眼瞓又再瞓過 ~ ^^

    回覆刪除
  3. 哎呀!我仲打算睇呢套戲添~

    回覆刪除
  4. 個北京桃外型唔錯,但肉質似桃駁梨就唔過癮啦~

    義經係講乜架呢?

    回覆刪除
  5. 劉鄧:咁一睇又無妨既,但唔睇無損失囉。

    師妹:聞落都好香添,不過同白鳳桃差天共地啫。義経係 2005 年 NHK 大河劇,滝沢秀明做既,播果時都好 hit 嫁。

    http://www.nhk.or.jp/drama/html_news_yoshitsune.html

    回覆刪除
  6. 咁以後咪一個食北京水蜜桃, 一個食日本水蜜桃啦, 獨食唔肥呀嘛!

    回覆刪除
  7. 看不出來呢!那些北京水蜜桃看來很美味似的

    回覆刪除
  8. 小彭:我唔會咁刻薄,以後我食黃金桃,佢食白鳳桃,哈哈 ~

    歐歐:係啦,單睇樣同日本桃差唔多。

    回覆刪除
  9. 點呀?您蝦子對部iPhone有咩評價?我都好有興呢!

    回覆刪除
  10. 我去過一次呢間太興晚飯
    見到佢地個早餐好吸引咁
    成日諗住有機會試下
    但就仲未試

    有冇睇埋叮噹呀?

    回覆刪除
  11. 基斯汀:佢係 mac 友,梗係勁鍾意啦,我無咩興趣所以無詳細了解。

    大頭:個展覽好細規模,而且果日有其他 function,有啲展品俾野遮住/攔住,無咩睇頭。

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。