2008年9月24日星期三

風暴還未過去

中秋假期過後才把索償文件交給保險經紀,這天早上便收到 100% 賠償的支票,我當然要表揚一下經紀的效率,而且我相信,這公司的財政應該沒有問題。


這天香港和澳門相繼發生存戶湧到銀行提款事件,人心似乎很虛怯,但我非常同意任總的話:「不要自亂陣腳。」



15 則留言:

  1. 上個禮拜出事當日
    保險姐姐即刻 call 我叫我放心
    其實我都冇擔心過
    真係要執咪執囉~~

    回覆刪除
  2. 你地係大戶,梗係唔驚啦!
    D小戶好駑呀!未趕住去提款呀!

    回覆刪除
  3. 我今日食lunch經過香港仔,蛇餅呀,好壯觀

    回覆刪除
  4. 世紀末人心惶惶...

    回覆刪除
  5. 老師:就係無錢,所以先唔驚 ~ ^o^

    鳴門:香港人真係排隊排上癮。

    基斯汀:咁搞法,本來唔駛執都變左要執啦。

    回覆刪除
  6. 今年是多事之秋!

    我尋日都收到幾個電話問我有冇錢响果間銀行,我就話:仟零萬囉,零用錢黎啫,由得佢啦~~

    回覆刪除
  7. 資訊太發達,但人既質素跟唔上。

    我聽收音機至知,都無人打 send SMS 俾我,又無人打俾我,哈哈 ~

    回覆刪除
  8. 好同意意粉嘅講法,個風未打到黎,我地已經自亂陣腳,就好似政府鋸樹咁,無事都搞到有事。
    昨晚在街市買餸,聽到個肉枱老闆話,都唔明啲人做乜走去排隊,打哂蛇餅咁辛苦,政府都話無事,又有存款保障,咁都唔放心,咁將的錢攞哂番屋企又會放心咩?火燭點算?笑死我!

    回覆刪除
  9. 食晏搭 lift 果陣,有個哥哥仔同佢朋友講:我姐夫都叫做識野架,尋日都走去東亞排隊禾。

    笑還笑,我都好理解升斗小市民辛辛苦苦儲番黎既錢,如果無左又真係好慘既。

    回覆刪除
  10. 沒想過為了那微不足道的存款跑去排隊
    可是有一刻閃過萬一真的執笠被人被人call loan的話
    要瞓街怎算呢XDD

    回覆刪除
  11. 我今日都o係度諗,萬一獅子銀行被傳執笠,我仲可唔可以咁冷靜。

    回覆刪除
  12. 嘩,唔好亂講呀
    一陣畀人話你散播謠言呀!

    回覆刪除
  13. 老師:我都好唔知自己會點反應,哈哈 ~

    大頭:我話「如果」咋喎 …

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。