2008年11月10日星期一

加快減慢

上星期六收到汽油月結單,原來十月份無鉛汽油價格最少下調了五次,幅度大約是 6.71%,這個月的策略是待油缸幾乎全「吉」才到油站加油。

〔7/10〕$15.64〔15/10〕$15.44〔22/10〕$15.19〔23/10〕$14.89〔31/10〕$14.59

回顧四個月前(7 月 8 日)的貼文《加價熱潮》,無鉛汽油價格在 5 月下旬至 7 月上旬的個半月內上漲了 6.47%,這段時期的策略是收到加價風聲便馬上去加油。


〔23/5〕$15.93〔31/5〕$16.29〔17/6〕$16.58〔28/6〕$16.58

〔7/7〕$16.96

國際油價早已大幅回落,要不是民間團體不斷抗議,政府官員也多次「出口術」,油公司反應才不會這麼迅速。

在上述貼文中曾戲言「看來以後要減少飯量,甚至戒吃飯了」,想不到竟然一語成讖。



19 則留言:

  1. 係喇,跌咗成半都只係減得咁少
    啲油公司真係好無良~

    回覆刪除
  2. 又係政府無能囉,哈哈 ~

    回覆刪除
  3. "戒吃飯"~真係好嘅唔靈醜嘅靈添!
    我幫妳touch左wood喇,師姐~^^

    回覆刪除
  4. 我會學乖,以後都唔敢亂講嘢~

    回覆刪除
  5. 學校對面個大牌檔今日開始,每個餐加兩蚊,好貴呀~呢半年好似加咗兩次價嘞,睇黎要帶番飯先得喇!

    回覆刪除
  6. 師妹、劉鄧:

    係呀 ~ 以後唔好亂 up 廿四喇 ~ 哈哈 ~~~ Touch 左 wood 都未必靈嫁 ~


    加兩蚊真係幾勁,但係 100 分成日靜雞雞五毫五毫咁加,今年都唔知加左幾多蚊 lu ~~

    回覆刪除
  7. 我公司叫開嗰間快餐店今個月開始都加左價,平時$26一個飯盒,仲可以免費揀雙拼,依家雙拼要加$8,加幅相當大!

    回覆刪除
  8. 其實 $26 一個飯盒已經好貴喇 ~ 大埔仲有 $12 一個燒味飯盒呀。

    回覆刪除
  9. 個大牌檔早餐以前收$20,依家要$22,轉凍飲仲要加多兩蚊,收人$24蚊又無冷氣,仲要坐係街邊,真係搵鬼幫襯。

    回覆刪除
  10. 個日汽車既油,發覺比前真的平少很多,好LU,暫時不用捱貴油了.

    回覆刪除
  11. 人工呢,就加慢減快:-p

    回覆刪除
  12. 劉鄧:真係巧貴喎,無第二間喇咩?

    大頭:係咪真心話呀?

    歐歐:希望唔會減薪啦,今勻。

    回覆刪除
  13. 我公司行業都要收油錢, d客成日都嘈點解仲咁貴, 要到下個月先平番, 因為係攞三個月的油價再平均的.
    澳門人就風騷啦, d油平香港三分一, 十蚊都唔使!

    回覆刪除
  14. D 油邊有平過丫, 所以我同虾子餅終極反擊--> 連車都賣埋, 年中真係慳唔少, 但係要習慣吓無車生活囉...
    100分又真係好衰,一面加價, 一面縮水(早餐份量)...年頭個牛排早餐$18.50, 依家已經係$21.50啦...所以我都作咗相應行動 --> 由一星期去二次減為一次囉:P

    回覆刪除
  15. 劉鄧:啲屋邨唔係俾快餐集團佔領晒喇咩?

    小彭:我地啲運輸都要收燃油附加費,無偈。我諗 ~ 香港既油價好可能係全世界至貴。

    ayclui:我地住新界,無車都幾唔方便。你一個禮拜食一次早餐牙?嘻嘻 ~~

    回覆刪除
  16. 我地呢條係舊邨,所以仲有大牌檔,而商場內的食肆就已被快餐集團佔領咗囉~

    回覆刪除
  17. 早餐對我好緊要,雖然 100 分其實唔係好好食但都叫做食得落。

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。