2008年12月19日星期五

做冬飯 @ 20081218

因老弟須在週末工作,娘家提早在昨晚做冬,另因嫂嫂下班較晚、husband 又想打球,所以「開飯」時間也比平常晚。

雖說經濟環境欠佳,也是全店滿座,我們很節約,選了一個冬至套餐,簡簡單單也很不錯。

餐前小食(素鵝、燒腩仔)、脆麻花和蛋撻仔是傑哥送的,謝謝啊!

席間一家人高高興興地聊天,由近期的熱門新聞以致《神探伽俐略》也成為我們的話題。姪兒 Shing 和姨甥 Jason 原是校友,一聚頭便說過沒完,二人明年也要應付公開試,少不了被眾長輩勉勵鞭策一番;姪女 Amy 喚著要節食,有點擔心她營養不足;姨甥 Carmen 則越來越孤癖,整天掛著耳機聽歌不理人;(老弟報告)姪女 Jane 在美國的生活相當愉快,短短幾個月,她已變得很獨立,在聖誕和新年假期還要隻身來個「アメリカ大陸横断の旅」,果然很有乃姑母之風。

離開時發現升降機大堂有個很可愛的聖誕老人,當然要來照一個。

老哥說我和聖誕老人很相像,Hohoho!
〔前後經三人操刀,只有老弟拍的這張較滿意〕





是 日 小 點



這天在辦公室收到兩張來自日本供應商很漂亮的聖誕卡,很想三月快點來。


富士山

姬路城



21 則留言:

  1. 呢張相個笑容好開朗~
    我都好鍾意~

    回覆刪除
  2. 劉鄧:佢地影黎影去我都唔收貨,激到佢地吖 ~ 我就笑到肚都 luen ~ 哈哈 ~

    回覆刪除
  3. 睇見d菜我都好高興喇! 近幾星期出去食飯, 其實度度都好多人呀! 嘩... 唔節約其實食d咩架!? ^^

    回覆刪除
  4. 小彭:旺場咪好囉 ~ 以前會早幾日就寫定啲好餸,埋單貴 40% 左右。^^

    鳴門:你唔係以為個聖誕老人係真嫁嘛?

    回覆刪除
  5. 我都唔鍾意食呢種凍~
    覺得好怪~

    回覆刪除
  6. 劉鄧:豬肉凍是潮州菜,姑媽家中常備,人人吃得津津有味,但我就是吃不下,所以始終不知味道究竟如何。

    回覆刪除
  7. 咁豐富都叫做簡簡單單!
    富士山巧靚呀!
    典解吃不下豬肉凍呀?好吃呀~~

    回覆刪除
  8. 師妹:唔駛諗又一樣野都無改咪係簡單囉 ~ 我地都好難服侍嫁,就算食套餐都會改依樣改果樣,煩到傑哥暈陀陀 ~ 由細到大都覺得豬肉凍好畸怪,我諗我阿爹都唔鍾意食因為我屋企從來無見過依味野。

    薯 mug:果晚個個套餐都有乳豬全體。

    劉鄧:唔駛客氣。^^

    回覆刪除
  9. 日本d聖誕卡好似無聖誕氣氛..

    回覆刪除
  10. 搞到我而家心思思想食燒味,明午搵檔食吓至得!

    回覆刪除
  11. 好豐富啊!
    呢幾日上酒樓只有限定的套餐,貴好多啊!我地就禮拜日返娘家做節~~

    回覆刪除
  12. 基斯汀:日本賀卡係咁嫁,聖誕節始終係西方野。

    薯 mug:早兩日應該食一樂嘛,哈哈 ~

    大頭:家常便飯啦,我專登要 12 人份量無加大,咁先可以食晒啲野無浪費。淨係年初一我地至會成家人o係娘家食飯,人口眾多,好大工程,唔想辛苦阿爹阿娘。

    回覆刪除
  13. 係呀~似聖誕老人派禮物呀~呵呵呵~

    回覆刪除
  14. 萊少:咁第日無野撈我可以轉行扮聖誕老人囉 ~~

    回覆刪除
  15. 老師:冬大過年吖嘛 ~~~ ^^

    回覆刪除
  16. 你又點知佢唔係真嘅呢?

    回覆刪除
  17. 鳴門:我唔知你知?呵呵 ~~

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。