2008年12月25日星期四

北京到着

今天旅程很順利,飛機比預定時間早了二十分鐘抵達北京,只是抵埗時氣溫只有零度,雖然陽光普照,仍感到很冷。

下午活動範圍是在天安門廣場一帶,內心仍是很激動,證明我血仍未冷。


日落前返回酒店,天氣冷加上昨夜睡眠嚴重不足,小倆口都有點累,決定不再外出,早早休息。

據接待我們的旅行社職員說,這幾天因為太乾燥,應該不會下雪,白色聖誕願望大概會落空,有點失望。



13 則留言:

  1. 天氣咁乾燥,飲多d暖水呀~

    回覆刪除
  2. 哈哈, 我第一!
    意粉聖誕快樂~
    北京個天好藍啊~ 唔落雪都唔緊要啦, 好天咪得囉~

    回覆刪除
  3. 噢...係第二先啱 ^ ^"

    回覆刪除
  4. 我都一早返左酒店, 因為有d毛毛雨, 又著唔夠衫, 冷親就麻煩. 不過我仲有好多野攪未訓得住.
    我呢度就千期唔好落雪呀, 我無租雪軚架!

    回覆刪除
  5. 天好藍啊!
    想要雪,嚟我地度嘛~

    回覆刪除
  6. 咁咪探唔到b朗......

    你地join左local tour?

    回覆刪除
  7. 雖然無雪.. 但天氣好好呀~ 繼續好天唔好停~

    回覆刪除
  8. 天氣好好兆頭呀^^
    據說pixnet不知何故被"有關當局"封殺了
    等你回來後才"再見"啦

    回覆刪除
  9. 香港今日都暖番,我今日無著羽絨啦

    回覆刪除
  10. 師妹:係街唔敢飲水,費時搵廁所,驚搵到都唔敢去。

    ayclui:係啦,我都估到唔會落。

    小彭:我都搞左好多野,十點半至瞓,husband 七點幾就瞓左。

    老師:大家咁話。

    大頭:留番俾你地算啦。

    萊少:係旅行社派人黎接我地去酒店啫。

    基斯汀:司機叔叔都話我地好好運,早兩日北京好大風,最高氣溫得零下七度。

    歐歐:原來係咁,開頭我仲以為酒店個 network 有問題,因為係 yahoo search 野都有好多網頁開唔到,包括中國國歌歌詞 ~

    鳴門:係香港我未著過羽絨,尋日出門口果陣直情覺得熱。

    回覆刪除
  11. 北京今年異常咁凍,記得要著夠呀!

    上次我又係冬天去北京,凍到牙較震晒!
    特別一提,北京街頭有一煎蛋酥餅小食,頂級好味!見到要試試喇!
    Merry X'mas

    回覆刪除
  12. 薯 mug:今日唔知係暖左定係適應左定係戴左帽帶埋暖蛋,好似無咁凍。暫時未有機會見到街頭小食 ~ Merry Xmas!

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。