2009年3月26日星期四

Table for 2 @ Table 18

和年輕人相處,心境果然會變得年輕的。

因為要駕車,不能與帥哥乾一杯生啤,來杯清新的 lemon squash,感覺也挺好;食桌之間距離挺近,幸好並不覺太吵;美味的食物加上無拘無束的談笑,便是個愜意的夜晚。


芝士焗粟米片
出乎意料的好吃

青蘋果西芹青瓜沙律
要是蘋果爽口一點會更好


雜錦香腸拼盤
綠菜比牡丹好味

豬仔肋骨
味道不錯可是烤得焦了點


The Three Musketeers
我最喜歡朱古力味的

朱古力心太軟
有期望果然會失望

謝謝帥哥
(Um ~ 到底我有沒有吃過金星蘋果呢?)


是日食店:Table 18 Bar & Restaurant ★★★☆☆

平均消費:每人 HK$210


10 則留言:

  1. 原來黑得咁犀利呀啲相真係!
    呢間唔錯,可以番兜~
    我尋晚攰到傻啊~

    回覆刪除
  2. 最緊要是young at heart^__^

    回覆刪除
  3. 大頭:可能用 DC 影效果會好啲 ~~ 同我食飯好攰咩?哈哈 ~~~~

    歐歐:依樣我真係好 young 嫁,嘻嘻 ~

    回覆刪除
  4. 呢間係King Parrot Group嘅食店黎噃,有無會員咭呀?

    回覆刪除
  5. 劉鄧:有啲後悔上次無續會,不過尋晚個靚姐又無埋黎 sell 我地喎 ~~~

    回覆刪除
  6. Rubu Tuesday個心太軟都巧難吃架~

    回覆刪除
  7. 有機會等我叫Winnie整心太軟俾你地食~

    回覆刪除
  8. 師妹:其實唔算巧難吃,但係有珠玉在前,三劍俠裡果杯朱古力 souffle 實在太正喇 ~

    劉鄧:好呀!

    回覆刪除
  9. 我之前一晚成點至瞓啊~

    劉鄧,好呀!

    回覆刪除
  10. 大頭:我估你唔會因為溫書囉 ~ 哈哈 ~

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。