2009年9月3日星期四

中元節 @ Sodeyama

這天下午,趁工作不太忙又取了半天假,回家處理一些家務。

黃昏前出城去,因約了 Ellen 老師回日語學校找先生查詢一點資料。

天氣酷熱,來一杯意大利咖啡奶昔真不錯

這天先生好遲啊,等得我們很焦急,最後只能稍作溝通,留下了一大堆問題要跟進。

離開學校,我們信步到銅鑼灣的 Sodeyama 吃晚飯,順道商討事情。

地方挺寬敞,服務也不錯,可惜空調不足,扣分

前菜很美味、北海道香腸香辣、手卷和寿司也很不錯

天婦羅比較平凡,但沾汁賣相挺特別,味道很清新
鉄板焼き肉類拼盤有點膩,結果沒法吃完,ご免ね
甜品是果物,非常可口,縱使已飽得要命也把它吃清光

這天是中元節,月亮十分漂亮,還有一個月便是中秋節,日子過得真是超快。

月亮右下方的到底是那顆星呢?


是日食店:Sodeyama ★★★☆☆

平均消費:每人約 HK$700


12 則留言:

  1. 每人約 HK$700....好貴啊...@ @

    回覆刪除
  2. ayclui:OK 啦,我覺得。^_^

    回覆刪除
  3. 師妹:係我地有啲眼闊肚窄啫 ~~ ^^

    回覆刪除
  4. 咁究竟係咪物有所值呢?
    會唔會再番兜?

    回覆刪除
  5. 劉鄧:我覺得可以接受,食寿司おまかせ一位閒閒地都八百,袖山師傅寿司既水準唔需要懷疑,個燒肉拼盤全部係好野,只係我地太飽食唔晒啲肥膩既和牛、豚扒、鵝肝同埋牛舌,果物有二十世紀又有もも,超級清爽甜美,幾飽都食得晒。我對 Sodeyama 感覺唔算好好又唔係唔好,好難講會唔會番兜,始終一頓飯好定唔好,除左食仲有好多其他因素。

    回覆刪除
  6. 好詳盡的解釋,明白哂!^b^

    回覆刪除
  7. 嗯~~莫非係雙子星!尋晚我都睇到呀!

    回覆刪除
  8. 天婦羅的沾汁看來好特別,唔知係近似甚麼味道呢?

    回覆刪除
  9. 劉鄧:唔駛客氣。

    老師:尋晚睇仲大仲光呀,連粒星都特別近。

    薯嘜:我覺得係唔知用啲咩混合再打到起晒泡,個碗好似好大,但汁只係得薄薄一層,味道好 light,小小甜小小鹹,感覺唔到似咩,但一定唔係醬油果種。

    回覆刪除
  10. 我幾鐘意mc cafe架!

    完全同意"一頓飯好定唔好,除左食(食物)仲有好多其他因素", 呢個亦係我好少再寫食的原因之一啦!

    回覆刪除
  11. 小彭:McCafe 我覺得 OK 呀,寫食其實真係好難,不過唔寫又好似無咩野寫,哈哈!

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。