2009年10月15日星期四

有機豆腐

昨天到大埔街市買了兩盒有機豆腐,給 husband 做豆腐煮魚作晚餐。

有機豆腐以有機黃豆和鹽滷製成,沒以石膏製的輕滑
但豆香濃、質感綿密,最重要的是食得安心

疑似患上老人痴呆症的意粉又發生「符碌」事件,話說前一晚做飯已用光廚房的食油,但大安旨意地以為家中仍有存貨,殊不知原來是搞錯了,幸好有半支麻油,才不至做不成飯。


原來用麻油做菜效果也不錯

今早馬上到超市大手入貨



16 則留言:

  1. 嘩~買咁多油??

    疑似患上老人痴呆症 --> 我以為你係話買完左邊果排紫色油又買右邊果排綠色添...:P

    我唔係日日煮飯, 所以一支油用好鬼耐...

    回覆刪除
  2. 住大埔真好啊!有機豆腐幾多錢呀?

    回覆刪除
  3. ayclui:我一向唔會用到無晒都懵然不知嫁,通常未曾未就補定倉,我地鍾意食住家飯,所以會好快用完。

    大頭:一早叫你搬入黎啦,哈哈 ~~ 好似 $15 一盒(都話老人痴呆啦我 ~~~)。

    回覆刪除
  4. 幾樽油“擲“住張日曆紙,咩野嚟?

    回覆刪除
  5. 大叔:果張係我 office 既辦公桌面 desk calendar ~~~

    回覆刪除
  6. 五樽油,以我家的耗油量大概可以用上兩、三年!

    回覆刪除
  7. 個新版頭好靚 --> 贊成 x 2

    我好鍾意黃色同橙色o架 ~

    回覆刪除
  8. 用麻油煮餸,真係無想過!
    意粉好識變通喎~

    回覆刪除
  9. 帥哥:謝謝啊 ~ ^^

    小頭:我諗應該一年之內可以用完。^^

    ayclui:謝謝 ~ 應下節嘛 ~~~ ^^

    劉鄧:本來想問包租婆或者阿婆借,但唔知啱唔啱口味,一餐半餐都係自己搞掂算 lu ~~

    回覆刪除
  10. 辦公桌面桌面放六樽油,你都得架啦

    回覆刪除
  11. 一次煮晒兩盒豆腐?
    典解買咁多油嘅?
    我屋企冇麻油架,因為我唔鍾意吃~

    回覆刪除
  12. 師妹:兩盒好似多左少少,一盒又唔夠,我將豆腐當飯食嘛 ~~~ 用麻油醃豬扒好正嫁,原來用黎煮餸香得黎又無麻油味乜滯,唔怪得日本人用黎炸天婦羅。

    回覆刪除
  13. 麻油一煮就無味

    煮出前一丁,如果包麻油倒埋落去煮,即刻唔好食架

    回覆刪除
  14. 鳴門:我煮丁麵係一撩得鬆就落味粉同麻油之後即刻熄火,不過都好耐好耐無煮過 lu ~~~

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。