2009年10月13日星期二

「Hea」一天

秋天來了,天空也特別漂亮。

12 Oct 2009 17:34

這陣子 husband 在「清假」,一個星期總有一兩天賦閒在家,最近工作不是太緊迫,我也請假一天陪伴他。

還是例牌菜 - 吃早茶

原來平日特價早茶非常經濟
這頓結賬只需 $72,難怪高朋滿座
可惜這酒樓在週四便要結業

黃昏時分,husband 出去散步,拍下不少漂亮影像。


我當然不甘後人,隔著窗戶拍下美麗的夕陽。




9 則留言:

  1. husband 拍嗰幾張相好靚
    尤其是右上那張
    話畀人聽係外國拍都有人信~

    回覆刪除
  2. 帥哥:我覺得我個張靚啲喎 ~~ 哈哈 ~~ 果個湖好大,晌二家姐屋企附近,下次再黎餵狗可以去睇下喎。

    回覆刪除
  3. 係呀?不過我通常好少再行入去你地嗰邊
    多數都係去沙瀾個沙灘~
    不過類似蘆葦嘅物體又幾靚
    你嗰張,成日見類似吖嘛~

    回覆刪除
  4. 鳴門:我要煮飯嘛 ~~

    帥哥:啲草令我想起能取湖,加埋啲小白鷺,如果 husband 帶部 DSLR 去影一定靚爆 ~~哈哈 ~~~

    回覆刪除
  5. d點心巧便宜啊,咁快就執真係可惜!
    師姐夫影嘅上面兩張相好靚,當然師姐張夕陽都一樣咁掂啦~
    (我識撈過上面果位呀呵,hehe~~)

    回覆刪除
  6. 師妹:平日有特價,幾乎全院滿座,仲多人過星期六,尋日仲聽見啲熟客猛咁呻以後唔知去邊樹坐好。果然不愧係我師妹呀吓!哈哈!

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。