2013年1月1日星期二

迷途小狗

MESSAGE


 

 



這狗仔似乎迷了路,現在我村裡,請幫手替他找回主人。 鄰居話佢食左舊肉,但畀糧唔食,又唔飲水,又唔痾 擔心,鄰居想畀佢入花園瞓一晚但佢唔肯郁。 想綁住佢但又驚佢有狗瘟腸炎,畀佢咬一啖好大鑊 登左,依家驚佢瞓果個位架車唔知幾點返 今朝見到佢起左身四維行,我落去睇佢,佢好精神,食哂兜狗糧,周圍走左一陣,相信已經從新上路。 希望狗狗走攰左識得番黎我地度 鄰居打過去愛協,佢地話如果狗狗無受傷佢地係不理的 主人係住附近山上一個阿伯,狗狗一時頑皮出走好正常,好彩,係尋日下晝走失既,即係一走就走左入黎我地村度,唔係風餐露宿左幾日唧。 山兄:其實我都好擔心佢係被遺棄。 狗主住觀音像下面的伯伯,同村原居民識得狗主樓下姨姨,知道狗主唔見左狗就帶佢黎睇下係咪失狗。 隻狗狗好乖,相信係一時貪玩走失左。啲原居民養狗通常比較放任。 我聽到聲即刻跑落樓,落到去佢地已經預備走,我見狗狗個様好 relief,叫佢個名反應幾大,但我都擔心佢地白撞,因為佢地滾水淥腳趕住走咁,記低左佢車牌,後尾再問清楚看門阿姐,相信應該無問題。 但畀你地問得兩問,我個心又開始戚戚然。 我驚係果啲無良 breeder,可能我係杞人憂天啦 我落到去佢地已經準備走,好多野一時間諗唔到。 有個朋友住大尾篤,佢養左好多狗,今朝 what's app 問佢可唔可以暫時照顧隻狗,但佢過左大海,之後我 what's app 佢狗狗已接走左,佢番來 what's app 我問得好詳細,搞到我心好唔舒服。 我都諗住上山搵下佢。

0 留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。