2006年10月15日星期日

緣聚 @ 湖舟

當我告訴同事週末約了幾位素未謀面的網友飯聚,同事很詫異,囑咐我要小心,作為兩個孩子的母親,我很理解她的憂慮。類似的約會是我生命中的第二回,我沒有擔心,心情也不特別緊張。

到了約會時間,抵達集合地點,很自然就認出 Wordy劉鄧,互相問好談笑間,大頭 也現身了,他的頭並不大,完全名不符實。

步行數分鐘即到達飯局地點 湖舟,當時在座人客不多,但女侍應告訴一位沒訂位的男士這晚的座位已全訂滿。


劉鄧選了蟹釜飯,我們也分享了一點,飯很香糯,混入蟹膏滿有蟹香,但上桌後需待大半小時才可吃,肚餓者不宜。


大頭選的是特上寿司定食,份量讓食量不少的他宣佈投降。


Wordy 選了鉄火丼,賣相也不錯。


我選的是三色丼,米飯上鋪滿海膽、油甘魚和生蔥拌吞拿魚碎,鮮甜肥美,很可口。


餐後雪糕,兩位男士選藍莓味,劉鄧和我選云呢拿味。

雖然與三位網友是首次聚頭,卻沒半點陌生的感覺,他們和心目中的印象差不多,Wordy 溫文細心,風趣幽默;劉鄧爽朗,日遊知識豐富,記憶力很強,令人佩服;大頭真人較網上的他沉默,可能近日心情欠佳,表現有點心不在焉。

由於大頭翌晨便要起程,話題也漸漸集中在日遊方面,大家都忘了對食物發表意見。

湖舟店舖面積不大,但座位挺寬敞舒適,這晚客滿也不覺嘈雜,服務員頗為殷勤有禮,結賬每位 $210,相當合理。

33 則留言:

  1. 你地....做乜唔叫埋我!

    回覆刪除
  2. 意粉,
    你寫的這篇,內容巨細無遺,簡潔精確,而我的則砌了一晚仍未完成,真是望塵莫及!
    看來,我要多跟你們學習,方有進步!
    能與你們相識相交,真是我莫大的福氣!

    回覆刪除
  3. 哎呀,怎麼你的照片拍得那麼漂亮,明明見你好像很隨意地拍 :)

    對,你的記錄寫得很好呢。


    劉劉鄧:

    慢慢來,也許大頭才是最慢的呢。

    回覆刪除
  4. 哎呀,你們讓我臉紅了 ....

    回覆刪除
  5. 阿明: 這飯局緣起 Wordy 母親去旅行,他回家沒飯吃,自己又不懂得煮飯,於是四處徵人伴吃,我們四人便即興相約一起吃飯了,不是甚麼特別的聚會,所以沒有廣發英雄帖。

    回覆刪除
  6. 睇相好好味喎~
    三色丼有乜野揀?可唔可以揀拖羅?

    回覆刪除
  7. 意粉:

    轉了 beta 後我常不小心打錯名,救命!

    回覆刪除
  8. 快樂的飯局!

    回想上次我去素未謀面的貝拉公館投宿,也有很多人替我擔心呢。

    回覆刪除
  9. 那個三色丼看落很好!幾$呢?下次要試.

    回覆刪除
  10. 那個三色丼和特上寿司定食真令人流口水...請問飯局的地點在哪兒?

    回覆刪除
  11. 噢! 看到連結了...真是眼大睇過籠 :p

    回覆刪除
  12. Wordy 於 Monday, October 16, 2006 7:56:00 AM 留言:



    意粉:

    不要臉紅啦 ^^

    知道你對食物和環境也蠻滿意,我感到開心

    阿明:

    實在不好意思呢,有機會飯聚呀!

    回覆刪除
  13. Roy 少:三色丼好好味,吞拿魚碎比 Doraya 好,海膽一 d 都唔腥,好甜,Hamachi 爽口;好似有五、六樣野揀,但只記得仲有三文魚籽,應該無拖羅。

    Wordy:改番喇,beta 版真係令人又愛又恨。

    Jason:我同你一樣,一 d 都無擔心。

    小妹:三色丼定食賣 $170,很抵食。

    ayclui:湖舟很不錯,值得去試試,但記住先訂位。

    回覆刪除
  14. 三色丼 好吸引呀!! ^0^
    而且只係$170, 好抵呀~~~~~

    回覆刪除
  15. 泰利:我覺得湖舟價格很合理,有機會一定再去。

    回覆刪除
  16. 同JASON一樣, 我又想起到八仙飯店投宿事件, 又係周圍的人仲擔心過我!

    大頭仔吃特上要投降... 我要自我檢討下先!

    湖舟的海膽水準是比較"飄忽"的!

    回覆刪除
  17. 小彭:大頭可能是有心事,所以茶飯不思。那我很好彩,吃到好正的海膽,反而去年在見城吃到很不濟的。

    回覆刪除
  18. 上次來湖舟, 由於我地成隊兵咁去, 食物比平時欠了小小(叫左5份特上)... 不過氣氛也很重要, 好食的一同吃, 真的蠻開心!

    一吃解千愁嘛... 雖無實際效用, 但比茶飯不思好... 免得第時無牙時後悔! ^.^

    回覆刪除
  19. 一吃解千愁,好句,好句。^^

    好的食伴已是成功的一半。

    回覆刪除
  20. 絕對同意!雖然無法去層雲峽賞楓,但吃罷這七頓飯(連星期二晚),也覺得很愉快。

    回覆刪除
  21. 七頓飯快吃完,wordy 媽也快將回歸,你也可回復正常生活了。

    回覆刪除
  22. 差不多了,星期五有個兩週前約好的飯局,再數大概是月底長期假時到洲際吃相當期待的 Sunday Brunch 了。我已打算當天只吃中午一餐 :D

    回覆刪除
  23. 月底長週末有頓豐盛的大閘蟹宴等著我呢!超期待的 ....

    回覆刪除
  24. supageti,
    你生命中的"另一回"係咪同我有關呢?
    幾時得閒同我食番餐飯?
    我11月中都會跟團去"長野立山黑部東京名湯五天",
    到時會到輕井沢一遊,期待中!

    回覆刪除
  25. 哈哈,諗番同你碰頭o個都幾有趣,新城市已變到面目全非,如果依家約o係果度等真係唔識搵 ~

    食飯幾時都得閒啦,等萊少病好/搬完屋,可以約埋聚一聚。^^

    五天咪好趕囉?11 月立山黑部都好凍呢!

    回覆刪除
  26. 所以跟團咪就係叫做趕鴨仔囉!

    立山黑部11月應該已經落雪喇,本來想今個月去嗰度賞紅葉,
    不過老公要下個月先有假期,唯有變咗去賞雪!

    話時話,你同萊少見過面未嘅呢?

    回覆刪除
  27. 有雪賞,又有溫泉都唔錯呀,是 join 東0遊嗎?幾時先會試下自由行?

    我同萊少已見過,第一次見 ec2 網友是兩年前的日遊網聚。

    回覆刪除
  28. 係縱x遊,早机去晚机返,團費$5,999。

    明年應該會自由行吧!因為差不多所有啱玩的團種都去過了,冇團好揀喇;

    但因為我地兩個都好懶,有人安排哂就至啱,用少少錢就有靚酒店住,有車接送;
    當然代價係冇乜自由,同埋要幫襯導遊買野囉!

    不過因為已經有心理準備,所以都冇所謂,最緊要d團友唔麻煩就ok喇!

    回覆刪除
  29. 依家有 d 旅行社可以代客度身訂做行程,不過費用可能會貴少少。

    我唯一一次跟團去日本,團友好鬼麻煩,怕怕!

    回覆刪除
  30. supageti:
    我嬲你呀!嬲到上左南昌唔理你呀!
    不過帶左的山藥回來,有興趣可送一支給你,係就mail我。

    回覆刪除
  31. 阿明唔會嬲o既 ~ ^^

    出藥係咪即係新鮮淮山?

    回覆刪除
  32. 有機會我也參加下你們的飯局he~~he~~

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。