2006年10月13日星期五

小週末

今晚預備弄點長通粉作自己一個人的晚餐,但 husband 的飯局約會突然告吹,幸好我早已有兩手準備。

給「無飯開」的朋友:番茄肉醬長通粉

13 則留言:

  1. 意粉, 你每次整的菜式都睇落好似幾好食,不如你在blog內開個archive放哂你所有的菜式, 等我們可以隨時拿來偷師

    回覆刪除
  2. galaxy 真係識氹人開心,其實已唔想再貼太多自煮菜式的相片,以免其他網友誤以為我很會做菜。煮食靈感好多都係來自其他網友、烹飪書和飲食雜誌,我都係偷人o地師。

    回覆刪除
  3. 不得了!My all-time favourite!

    我已經對號入座呢個係我架喇!好似冇點過菜播 :)

    回覆刪除
  4. wordy 呢排肚滿腸肥啦,點算無飯開呀又?哈哈。

    回覆刪除
  5. 我今晚無飯食,加多些芝士吖,あねがいします!

    回覆刪除
  6. 對,劉劉鄧今晚上課。夜了,早點睡,明早吃豐富一點吧。

    意粉,我肚滿腸肥好耐喇,不過呢個長通粉我真係得。以前週末、週日通常不上班,Wordy 媽會弄這個當午飯。

    回覆刪除
  7. 我也要早點睡,明天行程很豐富。 

    回覆刪除
  8. 給有飯開的意粉:
    我家陣要食飽至上來。

    回覆刪除
  9. 意粉出意粉,真的非同少可!

    借問聲你懂不懂白酒蜆肉天使麵點整?我想學呀~上網又search唔到.

    回覆刪除
  10. 係咪出發去日本前, 都要煮呢個!

    劉鄧: 餓得滯, 打錯字?! "おねがいします!"

    白酒蜆 > 去澳門食啦... 首要條件, D蜆夠肥又鮮甜! (天使麵係煮好個蜆再加上去便成)

    回覆刪除
  11. 小彭,
    餓得滯打錯字添!謝謝你更正!

    回覆刪除
  12. 阿明,彼此彼此啦。^^

    小妹,我都唔識,但相信做法如小彭講先做好白酒煮蜆,再加入已烚的天使麵。

    小彭:我都係見好就跟啫,我諗你一定都識整o野食o既。

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。