2008年9月23日星期二

風的季節

想不到繼八月的「北冕」和「鸚鵡」後,九月下旬再來一個有姿勢有實際的「黑格比 Hagupit」。原來「黑格比」曾於 2002 年 9 月 10 至 12 日吹襲本港,更是當年首個(2002 年 9 月 11 日)令香港天文台發出八號烈風或暴風信號的熱帶氣旋〔資料來自香港天文台網頁〕

早上起床時天色也挺好。


出門上班時還見藍天白雲。


星期天,很想聽《梁祝》,但遍尋不獲,這天便去另買一張,晚飯後聽了幾遍,哀怨纏綿的調子很是醉人。




14 則留言:

  1. 下午天氣一轉壞,成身濕哂,有遮都無用!

    回覆刪除
  2. 今日收工專登搭去中環然後搭回頭車
    怕在金鐘逼唔入
    然後又排咗幾個字小巴 >_<

    回覆刪除
  3. 薯嘜:大埔又無咩雨喎,今日我都無用過遮。

    大頭:好彩我住得咁近,我都係同平時一樣過左五點半至走。

    回覆刪除
  4. 好似過左四點天文台先宣佈話六點前考慮改掛八號個喎 ~ 哈哈 ~

    回覆刪除
  5. 3點9係老師法定放工時間呀!早知颱風來勢洶洶,梗【準時】走!

    回覆刪除
  6. 我學校有位Miss,佢對高跟鞋的聲音同學校個放學鐘聲係同步架!利唔利害呀?

    回覆刪除
  7. 我老闆勁無良, 尋日無得早走, 搞到我返屋企時成身濕晒!!!

    回覆刪除
  8. 劉鄧:如果佢搞得掂啲野咪得囉,我夠唔明點解有啲老師可以係暑假去四十幾日旅行啦。

    萊少:我老闆尋日本來要飛,但 airline canel 左班機去唔成,佢成日 stay 係 office,搞到人人都唔得閒,更加唔駛諗早走啦,之不過,走果陣佢車埋啲同事番屋企,都算係咁囉。

    回覆刪除
  9. 唔係喎,我覺得呢個風超勁喎
    我尋晚幾驚爆玻璃呀!

    回覆刪除
  10. 風係好大,但大埔依邊真係無咩事。

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。