2008年9月22日星期一

平靜

這陣子每晚臨睡前,都須緊記把第二天要服的藥丸裝好,向來不怕服藥,但日子久了,也有點倦。


這兩個星期不用見醫生,可專心工作,腰已不痛但仍有點不自然,行動大致已自如,但醫生說要把藥服完,只好乖乖就範,相信他旅行回來後我應已康復。由於服藥後感到輕微胃痛,內科醫生把傷胃的藥物減去,但服完骨科藥後便會還原(因骨科藥物是頗傷胃)。

五個月前開始用的水晶花泥,似乎已油盡燈枯,黃金葛漸漸變得了無生氣,於是換上較早前買入、聲稱不掉色的,且看效果如何。


立秋後天氣仍舊很熱,陽光又異常猛烈,星期天和 husband 到汽車用品店購物時,順道添置了車窗用的太陽擋,Kitty & Mimmy 真可愛(原來世界上真的有 Hello Mimmy!Mimmy 是 Kitty 的孿生姊姊)。


想不到九月快要過之際,仍有颱風來訪,《黑格比》來勢洶洶,希望不會帶來太大麻煩。


風暴前夕,空氣很渾濁、氣溫很高、落日很紅。


20 則留言:

  1. 唔想打風呀!做唔哂D野呀

    Mimmy係唔係A貨嚟架?

    回覆刪除
  2. 嘩... 真的好多藥,祝您早日康復!

    回覆刪除
  3. 食藥真係一件好麻煩的事
    希望你快啲唔駛食喇~~

    呢幾日唔開冷氣真係瞓唔到呀~~

    回覆刪除
  4. 鳴門:我都有幾萬樣野未做,好煩 ~

    基斯汀:謝謝你,我唔鍾意食西藥,預備情況穩定之後轉睇中醫。

    大頭:西藥係 chemical,無咩益。尋晚真係熱到甩肺 ~~

    回覆刪除
  5. 食藥當食糖囉,咁樣諗會輕鬆d~

    我食唔到中藥架,會反胃!

    回覆刪除
  6. kitty係有個妹妹呀~~~

    乖D啦!準時食藥呀!

    回覆刪除
  7. 就當啲藥係補品啦!
    食咗精精神神先有得去玩嘛^_^

    回覆刪除
  8. 水晶花泥縮左水,加d水浸番大就可以再用架喇~

    回覆刪除
  9. 師妹:無咩可能啩 ~ 我寧願食中藥呀。水晶花泥唔係縮水,而係裂開,碎晒呀 ~

    老師:我好乖呀,不過有時真係唔記得左食 ~~ @_@

    歐歐:唯有咁諗啦,哈哈 ~

    回覆刪除
  10. 我都覺得中醫對慢性病同病後調理最好。
    意粉,多想些開心事吧!心境開朗便藥到病除。

    回覆刪除
  11. KITTY姓咩? 佢係邊度人(貓)? (老師唔準答!) ^^
    食西藥會成日口啖啖, 寡寡地... 我就會想飲啖可樂!

    回覆刪除
  12. 好好保重身體呀!
    既然有個咁靚的藥盒載著d藥,就更要乖乖的準時食藥啦!

    回覆刪除
  13. 劉鄧:可能是近期生活太平靜了吧,總是在胡思亂想。

    堂主:我出左貓,Kitty 姓ホワイト,係イギリス貓,啱嗎?我覺得個人好燥、個口好寡,雖然醫生話可以飲 Coke Zero,但我唔想 ~

    老師:原來 Kitty 係双子の妹,Kitty 同 Mimmy 係 11 月 1 日生日既 ~ ^^

    小米:我已經乖到自己都唔信喇,哈哈 ~

    回覆刪除
  14. ホワイト、イギリス都係片仮名
    今日記嗰啲平仮名記到我傻~~

    回覆刪除
  15. 外語嘛,要用カタカナ。

    要記住,一定要喪抄至掂。^^

    回覆刪除
  16. 哈哈,帥哥咁聰明,好快就搞掂五十音喇 ~ ^^

    回覆刪除
  17. 抄滿咗成張紙呀
    搭車又攞出嚟“咪”~~

    回覆刪除
  18. 一張紙?同喪抄距離好遠,做人太聰明真係唔係幾好 ~ :P

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。