2006年9月11日星期一

Good Old Days

星期五下午溜了去銅鑼灣,把筆記型電腦送去維修部,希望解決無線上網故障,才發覺只因我無意間把開關掣關上,用了這電腦超過一年半,竟從不察覺這開關掣的存在,真失敗!

約了三年沒見的髮型師剪頭髮,首次坐在位處 23 樓的落地大玻璃窗前,一面俯瞰無敵樓景一面理髮,感覺很新奇。

理髮後到「義順」吃薑汁燉奶,味道好像比以前淡了。


離晚飯約會尚有一段時間,便在附近蹓躂,看看最新市場狀況。

世貿中心正舉行名為「潮流復興」的展覽,展出八十年代的懷舊物品,相當有趣,當晚還有 DJ 在場進行直播點唱節目。


星期天在大埔街市買了豐橋產的無核巨峰提子(約半磅 HK$48),表面看來很不錯,味道也很甜。


始終不太喜歡巨峰,覺得它的味道很假,還是比較喜歡美國提子。

29 則留言:

  1. 大埔街市都有日本巨峰提子賣?!

    回覆刪除
  2. 48蚊包?抵!
    一包丫唔該~

    回覆刪除
  3. 日本產生果,我最喜歡草莓和水蜜桃!真的好好味呀!

    回覆刪除
  4. 最近在百x超市買了一些新疆珍珠提吃,雖然是甜中帶少少酸,有大粒有細粒,但這正正是孩提時代的滋味.....

    回覆刪除
  5. 阿明:大埔街市好多正野賣,平既貴既都有!

    Roy 少:尋日行過已經唔見晒 ~

    劉鄧 & 大頭仔:大埔街市都有白鳳桃賣,但要 $40 個,我唔捨得,都係留番去日本先食 or somebody 買番黎俾我食 ~ ^^

    Thomas:細個時都好鍾意食藥房送個 d 青提子乾,依家硬係食唔番個種味道,我都去買番 d 試下先!

    回覆刪除
  6. 我今朝都在金鐘百 x 見到類似的巨峰提子,都係好似 $48!

    回覆刪除
  7. 我也覺得美國提子較好吃
    不過日本人製造人工味道的能力真叫人佩服!

    回覆刪除
  8. Roy 少︰金鐘 X 佳呀!我聽日再去望真吓先!

    回覆刪除
  9. 「潮流復興」... 仲未有時間去睇... >_<

    回覆刪除
  10. 今早 check 過金鐘 X 佳,原來有多款日本巨峰,原價話要 $68,現特價 $48!其中一款正是意粉所買的!

    回覆刪除
  11. 金鐘X佳.....

    唔知長沙灣X佳有無呢,今晚收工去睇睇..

    回覆刪除
  12. 哈哈,想起曾近榮教人修理電器,先看看有沒有插電掣。

    我也不喜歡巨峰的似人工味道。

    回覆刪除
  13. Roy 少、大頭仔:中午睇過大埔超級百佳廣場無得賣 ~~

    歐巴桑:美國提子好正,又爽又甜!

    泰利:好似做到九月尾。

    一打:哈哈,我無諗過 wireless lan 都有開關掣!

    回覆刪除
  14. 頭先放工去樓下間百X唔見有
    點知返到屋企原來萊嫂晌又一城百佳TASTE度買左!!!

    回覆刪除
  15. 呵呵 ~ 萊少今次甜在咀兼甜在心 lu ~

    回覆刪除
  16. 查實係萊嫂本身好鍾意食巨峰.........
    尋晚食左幾粒,d味道好似有d唔同

    回覆刪除
  17. 我反而覺得幾好味喎 ~ 雖然仲係好假 ~

    一於去日本食過,再比較下 ~ ^^

    回覆刪除
  18. 意粉,
    睇情形你已Plan 好行程喇!幾時post出來看看?

    回覆刪除
  19. 哈哈,你又知?

    行程定左,酒店 book 左,Yen 都買埋,因為未訂機位,所以唔 post 出黎住。

    呢兩日都諗緊幾時訂機位好!^^

    回覆刪除
  20. 係喎,咁幫我買個日本假期的日曆可以嗎?

    回覆刪除
  21. 2007 年的嗎?12 月頭至交貨 OK 嗎?

    回覆刪除
  22. 點解我會知?
    或者我對8月3日出生的人特別瞭解啦!

    回覆刪除
  23. 劉鄧:但係我覺得我同你另一半o既性格好唔同喎 ~

    回覆刪除
  24. 我講笑啫!點可能同一天出生便性格一樣呢?公仔倒模咩!

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。