2006年9月24日星期日

Night Scenery 夜色 II

昨天天氣很好,很有秋天的感覺,藍天白雲令人心情很開朗。

01 - Lumix FX9 拍攝

黃昏時乘隧巴往中環,大埔的晚霞真漂亮。

02 - SE w800i 手機拍攝

抵達目的地已入黑,赴飯局前先四處拍拍照。

03 - Lumix FZ7 + 腳架拍攝

04 - Lumix FZ7 + 腳架拍攝

05 - Sony T30 徒手拍攝

會變色的大會堂,十分奪目。

06 - Lumix FZ7 + 腳架拍攝

07 - Lumix FZ7 + 腳架拍攝

08 - Lumix FZ7 + 腳架拍攝

當然不會錯過快要成為歷史的天星碼頭,聽到報時的鐘聲,讓人勾起不少回憶。

09 - Lumix FZ7 + 腳架拍攝

10 - Lumix FZ7 + 腳架拍攝

從中區看九龍,原來沒有甚麼看頭。

11 - Lumix FZ7 + 腳架拍攝

14 則留言:

  1. 好清好靚!驟眼睇,仲以為點解中銀同匯豐咁近嘅(相三),嚇親!
    上個禮拜都有諗過收工之後搭船船
    睇吓今個禮拜有無機會!

    回覆刪除
  2. 變色大會堂那幅蠻漂亮,搞得我也想拿我那個老爺機去拍一番。

    不過我拍煩,個腳架一次都沒用過,所以拍夜景始終差一點。

    回覆刪除
  3. 多謝一打、大頭仔同 Wordy,經過昨晚一役,發覺中環影相至佳地點是大會堂。

    把照片合成,原意是減低上相量,估唔到會嚇親大頭仔。

    回覆刪除
  4. Wordy:帶腳架都唔係好煩啫,我都好想欣賞下你o既傑作。

    回覆刪除
  5. 我都有個超巨型腳架
    但無咁神心帶埋佢出街!

    回覆刪除
  6. 有 d 無咁巨型嫁嘛,
    你買新相機o個陣無得送咩?
    我屋企三個腳架(兩大一迷你)都係買相機送o既。

    回覆刪除
  7. 我個傻佬機足兩年前夜校畢業第一次去北海道前買的,除附送的那個迷你腳架外,沒什麼攝影工具了。

    但拍夜景通常在找個可以放機或靠手的地方便拍,隨便得可以。

    回覆刪除
  8. 我那個是舊年買 dv 時送的
    確是超大,個盒成個 bb 咁大
    (不過未開過!)
    買相機時沒有無得送呀
    我都不是在 x 澤百 x 匯買

    對,沒腳架便要找個依托了!

    回覆刪除
  9. 買 DV 作啥?年前 husband 買了部,玩了一陣,還不是放在一邊鋪塵?

    回覆刪除
  10. Lumix FZ7 好似靚過sony T30喎!
    點算呀!

    回覆刪除
  11. Ellen:我也認為 FZ7 拍的照片較好,但 FZ7 不是細機,不應和 FX9 及 T30 等比。

    T30 拍那張沒有用腳架,效果當然較為遜色。

    回覆刪除
  12. 我覺得 Lumix 比較易用,T30 就 mon 大,好睇 d ~

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。