2006年9月20日星期三

Bon appetit 與食有緣

前兩天午飯時間到大眾書局打書釘,因會員可享八折優惠,便一口氣買下双如談食一至五集。


其實書中很多內容已在壹週刊讀過,購書只是對作者的一種支持。

同事剛從法國公幹回來,帶了很可愛的咖啡杯給我,很感激她的美意。


星期一零晨在博來客訂的書,今天下午已送到辦公室,真有效率。

布袋和君子雜誌是贈品

看來這陣子會很忙。

37 則留言:

  1. 告訴你一個消息︰黃双如啲書在天地做緊七折。
    你的同事真有心,咁遠抽啲杯返嚟。我同事又係去完德法等地回來,只有一支鉛筆。

    回覆刪除
  2. 也告訴你一件事,十年前曾跟黃双如握手,通過一次信。當時她未搞雜貨店,我只是替校友會做事的小跑腿而已。

    回覆刪除
  3. 呵呵,(口中說)唔緊要啦,都係支持一下啫!(心中說:你個死人大頭仔吖!!!)。

    我與呢位同事同埋老闆係同期加入公司,共事已 14 年,好有默契,佢真係好有我心嫁,次次出門都帶 d 好o野番o黎俾我,原本係 5 套,可惜番到o黎發現爛o左 2 套。

    回覆刪除
  4. wordy:我在黃双如的離貨舖見過她多次,但從沒和她說話,我為人比較 cool,即使年輕時遇到陳百強(在中環時常遇到他)也只會與他擦身而過,心中雖高興到死,面上絕不會有任何異樣。

    回覆刪除
  5. 意粉,再告訴你一個消息︰現在至九月底在天地買滿三百元可以得到貴賓卡一張,凡購買任何產品可享有九折優惠。

    回覆刪除
  6. 八折和七折的差額,車錢及托運費都唔止啦!

    大頭仔,
    我搵緊『策散地图-高山、白川鄉』,天地有無呀?唔該!

    回覆刪除
  7. 劉鄧︰真係好似有, 85 折。駛唔駛幫你買?八折和七折雖然相差無幾,但係點都唔抵嘛,意粉係唔係咁話喇?

    回覆刪除
  8. 親愛的大頭仔:我已經千億個世紀無去過天地,或者以後買書都麻煩你啦,呵呵。

    劉鄧:日文版「まっぷる高山.白川鄉.奧飛驒溫泉.上高地」o岩睇嗎?可以借俾你。^^

    回覆刪除
  9. 意粉:
    換了是我,雖然知道 Danny 也是 cool 人一族,我也會嘗試找個機會對他點頭示意。

    回覆刪除
  10. 意粉,
    多謝先!
    我還是喜歡自己擁有多一些,如買不到再問你借吧!

    大頭仔,
    唔洗麻煩你喇!我家有一位御用閒人每天都到北角上課,我會洗佢買!

    回覆刪除
  11. wordy:我相信 Danny 唔會鍾意人地騷擾佢,so far 我亦從來無向任何遇到o既藝人有 mud o野表示。但最難忘係任姐,佢步入升降機後竟主動同裡面o既人打招呼,仙姐雖然無出聲,但都滿面笑容,真係親切到無人有。

    劉鄧,日日由元朗去北角番學,都好遠喎!

    回覆刪除
  12. 尊貴的意粉︰能為你提供便宜的東西,不用買貴野,大頭絕對樂意效勞。

    係喎劉鄧,我都有高山 rurubu ,出發喇?

    回覆刪除
  13. 初進舊東家,陳慧珊還在英文台當主持兼撰稿,有時候帶子用舊了,翻譯時聽不清楚她或其他主持人唸什麼,都會請他們過來解釋。她可是很親切,很有修養的(雖然作為藝人,她演技一般,歌藝更是嚇人)。

    回覆刪除
  14. 大頭仔:怕只怕 d 書發晒 mo 都未到我手啫 ~~

    wordy:o係街撞過李超人,佢都表現好 nice 嫁(雖然真性情未必係),人同狗一樣啫,細o個 d 先扮晒勁o野。

    回覆刪除
  15. 狐假虎威的人總有一個在身邊!

    元朗去北角都幾遠!在家出門口計,需時一小時十五便上課,她要六時三十分起床,讀了十幾年書也未試過!

    我的行程已想得七七八八,不過還未訂機票。
    我現在考慮緊去不去高山,冬天的高山很冷,路面又結冰,我怕寸步難移!

    回覆刪除
  16. 我o既經歷差不多,小學行上三層,中學過三條馬路,之後卻要去到堅道番學,朝朝要五點幾就起身(搭巴士去佐敦再搭船過中環然後行上山),所以星期六成日逃學 ~~

    畢竟假期同資源有限,行程最緊要自己 comfortable 同開心啦。

    回覆刪除
  17. 細o個 d 先扮晒勁o野
    狐假虎威的人總有一個在身邊

    同意!
    「半桶水先啷出聲」

    我比較幸福,上學、上班路程都不算遠。就是在清水灣的日子,從出門到公司不到 45 分鐘。

    回覆刪除
  18. HaHa,我日日北角返工

    回覆刪除
  19. 意粉~~

    我下星期五又去台灣,
    順道又購書哦!

    回覆刪除
  20. 下個星期有 long weekend 嘛!

    Ellen,我地又儲夠台北機票o既 mileage,諗緊換唔換好。

    回覆刪除
  21. 但係周五未係假期呀?
    意粉,唔係去日本咩你? d mileage 不如送比想去旅行的人吧!

    回覆刪除
  22. 11 月尾去日本,Christmas 去台北都得啩?

    回覆刪除
  23. 贊成largeheadboy的提議!!

    回覆刪除
  24. 大頭~~

    學校假期只得3天,
    星期五是放了學才出發!呵呵!
    10月尾又有3天連假呀!
    星期五公益金便服日,
    可以更輕便返學,Yeah~~


    意粉~~

    聖誕節可能我也會再去台北一趟喎!

    回覆刪除
  25. 我都估你係放o左學出發,今次唔再係便服日,變o左做服飾日,咁 d 學生係咪可以扮 mud 都得?

    聖誕節 Ellen 不是要去東京嗎?^^

    回覆刪除
  26. ec2攪網聚喎,有興趣的快快上去投票!

    回覆刪除
  27. 阿明:今次唔去喇,你地玩得開心 d!

    回覆刪除
  28. 意粉~~
    已訂了農曆新年去日本機票,
    聖誕節多數去台北了!

    萬聖節才扮鬼扮馬,
    便服日學生好開心,
    可以有咁靚著咁靚~~~

    回覆刪除
  29. 嘩,ellen 簡直一浪接一浪
    羨殺旁人!

    回覆刪除
  30. 教書的太辛苦了,所以大都會趁假期出外走走減減壓!

    回覆刪除
  31. 的確是啊!
    所以要體諒交回用膠紙痴返張紙的老師啊!

    回覆刪除
  32. 多謝大家體諒當老師不易!
    若然大家有小孩子求學,
    不要做個挑剔加麻煩的家長啊!

    回覆刪除
  33. o岩o岩睇完女王的教室,
    我一早就話阿久津老師係忠o既。

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。