2006年10月12日星期四

信州えのき

午飯後走到吉之島超市,前日甚為吸引的野生菌已擺得過久,樣子很殘,完全引不起顧客的購買慾。

長野產的信州金菇看來很新鮮,於是買了一包($8.5)。


爽滑的金菇,配上鹹香的油鴨髀,味道相當不錯。


給有家歸不得的朋友:芥菜鹹蛋肉片湯

24 則留言:

  1. 個油鴨脾砍得好靚喎!嚿嚿大細一樣!
    個Server有問題,我返唔到屋企之餘,連條鎖匙都確認唔到!嗚~~~

    劉鄧

    回覆刪除
  2. 些些劉鄧。^^

    我都去唔到你地三個屋企。>_<

    回覆刪除
  3. 我都無家可歸呀,嗚嗚~~~~

    這金菇我都成日買,話晒日本貨。
    另外一碟餸呢?

    回覆刪除
  4. 唔差架,不過啲菇隱形晒!

    回覆刪除
  5. 咁飲碗芥菜湯啦 ~ ^^

    隱晒形?係咪煮得太耐呀?

    回覆刪除
  6. 嘩,好大好大碗飯。
    成日食咁多鹹蛋、肥蟹呀!

    唔知呀,啲菇通常都勁縮水。

    回覆刪除
  7. 熱氣吖嘛,飲芥菜湯可以下火。

    菇唔好以煮得耐,灼一灼身就食得。

    回覆刪除
  8. 生飛滋食油鴨脾小心「嗱親」呀^^
    配金菇好特別呢

    回覆刪除
  9. 歐歐所言甚是,已經好左八九成的飛滋真的給「那親」,要搽藥膏止痛 ~ >_<

    金菇略灼,撈埋蔥花墊在蒸熟斬件油鴨脾底,索左油同鹹味,好香口。

    回覆刪除
  10. 秋涼都仲熱氣?

    我撈咗啲菇落意粉度,一陣就唔見晒啦!

    回覆刪除
  11. 呢 d 叫做秋燥。

    哈哈,d 菇可能係俾意粉食晒。

    回覆刪除
  12. 呢隻湯我好得,精髓是要吃那些芥菜,唇乾舌燥的吃了,滿口生甘,人都生猛番 d!

    照輪既話,明晚會有個菜給我的吧 :)

    回覆刪除
  13. 係都比我
    wordy 又有飯局
    留返比那些沒飯開的

    回覆刪除
  14. 你識煮,我唔識,所以先要出街食。食得街野唔係咁好架,住家飯幾溫馨呀。

    回覆刪除
  15. 大頭無住家飯食,真係幾可憐
    而且我覺得佢煮野唔慌好食 law
    我不嬲都好關注 d 獨居老人

    回覆刪除
  16. 放過我啦... 油鴨脾... 個皮好靚... 肉又夠厚...

    我還是不要三五早上來這意粉屋了... 只有死路一條! ><

    回覆刪除
  17. 哈哈,小彭識親個個都咁為食
    你去邊個度都係死路一條 ~ ^_^

    回覆刪除
  18. 對,獨居老人除了月餅
    仲需要彩電冰箱空調同埋百 x 現金券

    回覆刪除
  19. 乜都唔洗!老人院宿位最實際!除了彩電箱空調,還有靚靚護理人員,醫療大隊,頂心頂肺院友,包你生活變得多采多姿!有需要的話,畀資料來,我幫你在我工作的附屬機構排隊!

    回覆刪除
  20. 劉劉鄧:
    見面時著他即場填給你吧,輪候需要點時間,現在申請也差不多了。

    回覆刪除
  21. 大頭:原來大家都好關心你,感動嗎?^^

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。