2006年10月17日星期二

手機攝影實戰篇(上集)

這天北上工作,須携帶大量文件,於是留下隨身的照相機,正好鍛鍊手機拍攝的技巧。

同行的兩位男士,不斷討論 PDA 手機之好處和玩法,令我恨得牙癢癢的。












本文只與手機攝影有關,與其他事物無涉,敬請留意。

11 則留言:

  1. 我覺得招牌、油菜和果實三張拍得不錯。

    回覆刪除
  2. 影得好好喎!拍時是否需較多時間調較呢?

    回覆刪除
  3. 我是初級班,仍不太懂調較,對好焦便影。

    可能用開 Sony DC,覺得 SE 那部很易用,對 SS 那部有很多疑問,昨晚看了 Manual,改了 settings,今天會再試。

    回覆刪除
  4. 我鍾意最尾個張...

    回覆刪除
  5. 貝拉睇開蝦子餅o既傑作
    一定睇唔慣我呢 d ~ ^^

    回覆刪除
  6. 是用和我同model的SE手機拍嗎?有些好像矇了...我的手機拍攝心得是,它的快門"很"遲滯. 所以對焦好按下快門後, 要仍然hold住部機不動一兩秒, 快可拍下清晰的照片.

    回覆刪除
  7. 小妹:我覺得 SE 的 shutter 反應較快,SS 簡直慢到暈 ~ >_<

    回覆刪除
  8. 果度邊樹來架?好熟口面禾!hahaha
    我上親上面都比較少食港式食物。

    回覆刪除
  9. 這間茶餐廳在淡水,據同事說是附近一帶唯一港式茶餐廳。

    我地間廠在不毛之地(去淡水車程 15 分鐘),沒甚麼好吃,次次都食飯好悶,所以今次轉去食牛腩河。

    回覆刪除
  10. 當然唔會啦! 不過影相是否真的會上"引"的...

    回覆刪除
  11. 貝拉又瞓唔著牙?梗係患左飛前緊張症嘞 ~ ^^

    我唔算上癮,只係有興趣啫,起碼我大o既重o既相機一定唔駛預我。

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。