2006年10月20日星期五

兩個女人 @ 金滿庭

下班後,約了好友 SK 到 金滿庭 吃晚飯,由於不太熟路,繞了一陣方抵達奧海城,SK 早已入座,當時已有不少人在等位。

SK 正喝著人參烏龍,我選了觀音王,茶味香濃

前菜

鎮江肴肉 - 爽口,味道尚可

熏蛋 - 糖心蛋黃軟溜溜,好吃

奶油津白 - 津白香甜,奶油味非常重,頗膩

沙鍋雲吞雞(1/4 隻)- 雲吞味道不錯,湯也鮮甜

小籠包 - 皮薄,餡有肉汁,味道不俗

小籠包の大特寫

這頓飯結賬 HK$266,算是合理。離開時仍有很多人在等位。

與 SK 相識多年,稱得上是手帕交,經歷由少女至成長至戀愛至結婚生子,近年見面機會雖不多,每次卻有說不完的話題,氣氛坦誠愉快,總恨時間太短。很慶幸有這位知心朋友,更感激她夫婦倆讓乖巧的長女作我的乾女兒。

實習手機攝影數天,今天重拾 FX9,還是用攝影機較為得心應手。

33 則留言:

  1. 也知道這是人龍店,菜看來不錯,但奧海城不就腳,一次也沒去過。

    回覆刪除
  2. 我也只是第二次到奧海城呢,上一次看完電影後曾嘗試到這店等位,但實在太多人只有放棄,今次是預先訂了位,所以不用等(注意:訂位只接受 6:15 pm)。

    回覆刪除
  3. 我好想食燻蛋的,可從機會試過.
    奧海城是不是在奧運站裡? 真的好不就腳呢.

    回覆刪除
  4. 早幾晚係香港老飯店見到鄰桌的熏蛋很美味,但得兩支公,成半打十二件。朋友要保持好身段(佢學戲既),齋睇,好傷心!

    不如搵個可以早出動既日子拉隊試多幾樣喇!

    回覆刪除
  5. 未吃早餐很餓啊!
    奧海城到過幾次,有同事住在那裡,到過會所打波燒野食咁。無乜特別我也不會中入去。

    回覆刪除
  6. 我前晚晌香港老飯店第一次吃燻蛋, 一吃兩件共一隻大雞蛋... 下次吃一件夠喇!

    金滿庭的小籠包好好味... 不過成日要等位, 麻煩d啦! (呢度其實可以訂位, 不過得12:00/18:00, 夠半數才可入座!)

    回覆刪除
  7. 小妹:燻蛋做得不錯,每隻 $10,最少 order 兩隻。

    wordy:去奧海城比去 apm 仲要麻煩,你可能會老三十年喎 ~ ^^

    回覆刪除
  8. 大頭:奧海城真的很不就脚,除了金滿庭和戲院門口很多人外,整個場也是靜悄悄的。

    小彭:如果要等好耐位,我一定唔制,不過昨晚我地訂左位,雖然只有兩個人,都俾張好闊落既卡位,我地傾下食下,坐左超過兩粒鐘,d 伙記都無催我地埋單。

    回覆刪除
  9. 如果得一個人(即我的基本形態),一定費事煩。約了朋友又不同,well,咪當一個 event 咁去 enjoy 囉(自己都嘔)。

    回覆刪除
  10. 就係因為你成日都話費事煩,咁消極,所以先覺會得 d o野 wrong timing。

    回覆刪除
  11. 報告報告︰剛從 apm 午飯回來,摩斯漢堡店人龍長達數十人,很恐怖。

    回覆刪除
  12. 早幾日才吃過。老實說,對香港的興趣一般,而且一鍋瘋的,我才不會。

    回覆刪除
  13. 見EC D人話MOS BURGER要排一個鐘... 都未必有得食!

    回覆刪除
  14. 意粉,
    我都話你說話一矢中的o架啦!
    好像今次,中正 Wordy 紅心要害!

    回覆刪除
  15. 奧海城o個間少去, 但成日去Time Square間金滿庭, 的確係好食而且唔算貴!! ^_^

    至於MOS BURGER, 有同事住附近所以去排過, 佢話真係好多人, 最後排到都悶到食而不知其味... OTZ

    回覆刪除
  16. 個小籠包好似好正咁喎.....

    不如搵日飯聚?

    wordy,有局叫埋我。

    回覆刪除
  17. 阿明:
    好呀!

    意粉、劉劉鄧:
    想要的,認為不要放棄的,我會爭取架。好多 wrong timing 你未聽過個故事就未必清楚喇。不過,我確係有點消極的悲觀主義者。消極有得改,悲觀就難,蓋性格定型也。
    兩位,幾時再有局。

    回覆刪除
  18. 我深信一切冥冥之中自有主宰,無話 timing right or wrong,問題在於當事人肯唔肯付出 opportunity cost,即係等價交換。

    下個月啦,十一月十一號咁o岩係禮拜六喎,今個月餘下日子我要戒戒口至得。

    回覆刪除
  19. 我下個月的星期六、日都暫時未有約,可以隨傳隨到!

    回覆刪除
  20. 有冇預我架?但真人出場我會很憂鬱的。

    回覆刪除
  21. 咁我地都係要隻 bear bear 熊算嘞。

    回覆刪除
  22. 大頭你就負責帶那隻啤啤熊出席啦!

    回覆刪除
  23. 大頭摟著「大頭」出場,可愛到震!頭兄,你咁型,點可以唔預你撐場呢?

    唔駛去英國既話,十一月十一日冇問題。當然其他週末都 free。

    叫埋阿明好唔好?

    回覆刪除
  24. 等我check check 先

    回覆刪除
  25. 乜我真係咁可愛咩?
    wordy 真的成行,我怎樣也會給你預備一張 list 。

    回覆刪除
  26. 要呃大頭都好易啫!哈哈!

    回覆刪除
  27. 奧海城真係咁方便咩~~
    我住了幾年,已覺得不錯啦!

    意粉:
    由大埔可選以下路線抵奥海城~~
    巴士72X--由大埔中心直達
    旺角火車站--79X綠van
    尖東火車站--K16(免費)

    說真--金滿庭還未到過,
    只見很長龍排隊。
    平日的奥海城可能人流少D,
    但假日或中央廣場有展覽及活動,
    就迫得水洩不通了,
    我都盡量不選假日前去。
    最近好似有個甚麼史前恐龍展覽!

    回覆刪除
  28. Ellen:謝謝提供,我到時會揸車去。果日唔覺有恐龍展,可能已經完左。

    回覆刪除
  29. 除左排隊,仲可能又行錯路,所以到時我會早 d 去,嘻嘻!

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。