2006年10月19日星期四

有機生活

有機蔬菜多是奀奀瘦瘦,賣相欠佳,購買時總會很猶豫。這星期天在大埔街市有機食品檔買了賣相頗佳的有機芥蘭,向來習慣用水浸洗蔬菜,不用浸倒有點不習慣。


菜葉上有蟲咬痕跡,葉裡還有條胖胖的蟲,樣子可愛,拍照後把牠放生了。


清炒芥蘭,青翠嫩緣,吃得開心又放心。


還買了有機豆豉,原欲以之蒸斑塊,可是做菜時瓶蓋弄不開,唯有遲點才嘗試。

39 則留言:

  1. 請問有機豆豉在那裡買呢? 好想買呀^^

    回覆刪除
  2. 不好意思, 上面的是歐巴桑:-p

    回覆刪除
  3. 歐歐:在大埔新街市二樓(近燒味檔),有兩檔專賣有機食品,但一檔星期日休息。

    回覆刪除
  4. 我是在星期日不休息那檔買的。^^

    回覆刪除
  5. 我最開心便是買回來的菜有菜蟲!但亞囡話我變態,咁核突!見到都打冷震!

    回覆刪除
  6. 其實平時幫襯開在富亨村的菜檔也很信得過,菜靚又時時都見到有蟲,但咁大條好少見。

    我覺得 d 蟲唔核突吖,幾得意添!大頭仔都一定會話我變態 ~ ^_^

    回覆刪除
  7. 點解有機茶唔使浸呀 ? 係咪就咁用水沖就乾淨 ?

    回覆刪除
  8. 死啦,我幾個月前買的有機紅豆仲未郁過,會唔會出晒芽?
    條虫好肥美,我都會放生佢,不過我係會沖走佢。

    回覆刪除
  9. 樓上個位:

    實情係你差 d 連買了紅豆都忘了。何止紅豆,你就黎連自己叫乜名都唔記得喇,又開新朵。

    條蟲唔會走,係你走啫。

    回覆刪除
  10. 咦,意粉買的原來是“有機黑豆鼓”,唔知係乜味呢?

    樓上個位︰對,我經常會在屋企尋寶,過期一年半載的丁麵、醬油、豆奶、罐頭(!!)經常出沒。

    回覆刪除
  11. 「葉裡還有條胖胖的蟲」
    俾泰利老婆見到一定慘叫一聲, 然後手起刀落, 先殺而後快之~~~~~

    回覆刪除
  12. galaxy:浸泡蔬菜就係要浸走 d 有毒農藥,有機菜係唔會用既,所以唔駛浸。

    大頭:你沖走佢咪即係殺死佢 ..... 阿彌陀佛 ..... 你錢多得滯,應該做下善事,積番 d 功德。

    wordy:大頭把自己留在上野街頭,你得閒就過去接濟下佢啦。

    泰利:咁叫泰利嫂千祈唔好買有機菜,唔係分分鐘嚇親 Little Warrick!^_^

    回覆刪除
  13. 條綠肥虫sashimi,正乎?

    回覆刪除
  14. Roy 少o既哈日症病情太深 .....

    回覆刪除
  15. 係喎...要去埋大埔農墟呀!

    回覆刪除
  16. 大頭既憂鬱病毒已經傳給我了,要受接濟的人是我。

    回覆刪除
  17. "浸泡蔬菜就係要浸走 d 有毒農藥"
    係咪用清水浸就得,浸幾耐 ? 死咯,我次次都係係咁ee用清水沖, 咁我食左好多農藥了.....唔怪得近年身體的健康每況越下啦 !

    回覆刪除
  18. 小妹:農墟只開星期日。

    wordy:哈哈,你好似成日都憂鬱喎,點接濟得咁多?

    galaxy:我通常會將葉菜用清水浸一小時,然後再用水喉(running water)沖幾次。

    回覆刪除
  19. Wordy 媽洗菜都係浸完一大輪先洗,初時問佢會唔會浸爛,佢話我爛 d 菜都未爛(下刪 300 字)。

    回覆刪除
  20. 麻煩代我向 wordy 媽說句謝謝 !

    回覆刪除
  21. 你未食早餐,係咪?咁就要_ _ _ 喇,埋黎!

    回覆刪除
  22. wordy 媽都好有道理吖!

    wordy 米成日玩填充題喇,想講咩可以照直講(as long as 無觸犯電檢條例),大頭受得起有餘啦。 ^^

    回覆刪除
  23. 呢道題來自今朝我果邊既一句話。

    但來到你家,我會盡量得體,只打算體貼餓壞的大頭,我辦公室有點吃,想說「請你食」之嘛。

    回覆刪除
  24. 自古文人多大話,哈哈 ~

    回覆刪除
  25. wordy 媽整日要應付三大魔怪,真辛苦啊!
    意粉,比個 5 我吖!

    回覆刪除
  26. 我認真架,人有兩面嘛。去到我果邊,就真係餵飽佢喇。

    大頭:
    咦,回復真身。以你身手,以一敵三綽綽有餘。我俾 5 個手指印你,好冇?

    (仲講?走喇)

    回覆刪除
  27. 意粉呢度用別名不太方便啊!
    wordy 你那邊有什麼餵飽我?

    回覆刪除
  28. Wordy,

    好彩是人有兩面啫!如果是豬八戒就弊家伙囉!

    回覆刪除
  29. 大頭:
    嘿嘿,你黎咪知囉。

    劉劉鄧:
    豬八戒,我淨係記得「千世情劫」。睇怕我都犯埋同一樣。

    回覆刪除
  30. 呵呵,好彩我走左去瞓晏覺,唔理你兩隻豬八戒咁多是非 ~

    回覆刪除
  31. 午間小睡,確令人羨慕。
    wordy ,你那邊是否只得 __ ?

    回覆刪除
  32. 你唔駛番工咪仲令人羨慕!

    btw,做乜日日去 apm 呀?有金牙?

    回覆刪除
  33. 千世情劫?
    多情自古空如恨?
    你的寫照?

    回覆刪除
  34. 多情但消極,徒嘆奈何 ...

    此恨綿綿無絕期 ...

    回覆刪除
  35. 大頭:
    對,我在公司有一點 snack :)

    意粉:
    我諗大頭從來唔覺自己份工令人羨慕播。

    劉劉鄧:
    我感情豐富,成日睇戲都喊一餐。

    回覆刪除
  36. 好啦!下次見到你送啲紙巾過你啦!

    回覆刪除
  37. 多謝……又感動得想哭了,嗚嗚嗚 :)

    回覆刪除
  38. 紙巾還未到手,唔好喊住呀!

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。