2006年11月8日星期三

壁虎 at a glance

請注意:以下照片可能引起部份人士不安。


這晚,壁虎悄悄地爬到意粉家露台的防蚊網上。

20 則留言:

  1. 有無曬乾佢黎浸酒......

    回覆刪除
  2. Roy 少屋企梗係浸埋唔少嘞,呵呵 ~

    回覆刪除
  3. 四腳蛇我都驚架
    細個話佢地條尾斷左會鑽進你的耳朵架

    回覆刪除
  4. 舊居(近四分之一世紀前)多花草,常有壁虎,小 Wordy 非常害怕!壁虎是益蟲,縱然樣子比較恐怖。

    回覆刪除
  5. 住在郊區,與壁虎為伍,仍未能處之泰然,原因和大頭說的一樣,這條長度應超過六吋。

    回覆刪除
  6. 好得人驚呀~我望了張相一眼, 就立即縮細了個screen. 意粉你仲敢望著牠來對焦既? 昨晚家中飛了隻“識飛的蜘蛛”入屋, 然後在我眼前閃過, 怕得我逃了入厠所呀~

    回覆刪除
  7. 我覺得張相影得唔錯,好似小灣鱷貝貝。
    隔住防蚊網,佢入唔到屋所以一 d 都唔驚。

    識飛o既蜘蛛?好疑惑 ~

    回覆刪除
  8. 咁肥咁大
    意粉家居都好食好住喎~~

    回覆刪除
  9. 我好怕呢種動物,睇到都打冷震....

    回覆刪除
  10. 乜有識飛既蜘蛛咩....spiderman........^__^

    會唔會係蚱蜢之類?

    回覆刪除
  11. 貝拉:我諗奧入瀨怪事驚 d。

    小妹,Roy 少:可能係長腿叔叔。

    回覆刪除
  12. 好)))))驚)))))呀)))))))))))))

    回覆刪除
  13. 歐歐,呵番 ~~ 呵番 ~~ ^.^

    回覆刪除
  14. 意粉,
    這幾天也不見你更新網誌,很忙嗎?還是籌備將出發的行程?

    回覆刪除
  15. 哈哈,俾劉鄧捉蛇添 ~

    今天有家庭聚會將要外出,今晚回家會才更新吧,公司有些麻煩事,下班時帶了文件回家明天才處理。

    出發前會很忙,相信很快會爆發狂燥症 ...

    回覆刪除
  16. 大頭~~

    不要羨慕啦,
    你未又快要出發!

    回覆刪除
  17. 劉鄧:一個人忙起上黎想唔狂燥都幾難 ~

    大頭:Ellen 講得岩,陽光海灘等緊你啊。

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。