2006年11月3日星期五

I must be crazy @ 20061103

瘋狂行徑(一)

用 2G 網絡的意粉,昨天竟買了部 3G 手機。


網友 劉鄧 的另一半和我是同年同月同日生,對其他事情的取態是否相同我不曉得,但絕對肯定的是對手機都很花心。

瘋狂行徑(二)

從未在日本吃過 Mos Burger 的意粉,今天竟在 apm 花了四十分鐘輪候帶子天婦羅珍珠堡(Hotate Rice Burger)套餐。

Photo taken by SE K800i

Photo taken by SE K800i

Photo taken by SE K800i

帶子天婦羅珍珠堡+摩斯脆雞+薑汁汽水($43)~ Photo taken by Sony T30

終於等到飢腸轆轆,差點餓死在觀塘。


23 則留言:

  1. MOS在我去日本那麼多次也沒幫襯過,後而去年在台北吃了一次,味道都ok。但如要排咁耐隊,暫時咪攪我喇!

    中環Exchange Sqaure的Triple-O食過很多次,又是40-50幾蚊一set漢堡包,但當中薯條比包更好食(我覺得)。

    回覆刪除
  2. 怎麼沒說好吃不好吃?我想去日本旅行時才吃,香港那個就讓它開到荼微才考慮吧。

    同年同月同日生?多巧合啊!

    Triple-O 吃過三次,都在 PP 那家,可能我的口夠大,吃時問題不大,但還是有少許狼狽。同意大雄說的,它的薯條不錯,所以我都是把它幹掉才吃漢堡包的。

    我一直等你公布買 K800i 還是 N73,結果也算猜對了一半,因為你買了其中一部。

    回覆刪除
  3. 大雄:正常o既我都係唔會排 .....

    wordy:其實自己對快餐無咩 expectation,Rice Burger 幾好,脆雞得個脆字,汽水加了很多冰,很快變了水,整體只可算 OK,其實意粉對包的興趣並不太大,所以才說 crazy(BTW,what is PP?)。wordy 猜對一半已好叻,我自己從來無諗過買 3G 機,今次買機之事純屬意外,這部手機是以舊機 trade-in 加錢買的,不算太貴,相熟 Sales 叫我唔好買 N73。

    回覆刪除
  4. 小卡在樓上上班也沒來吃,實在太誇張了。我打算等旺角朗豪分店開了才去apm吃。

    回覆刪除
  5. 不單單是你,我在日本咁多次也沒吃過Mos Burger。
    2Gplan用3G手機真是好瘋狂的行徑啊!
    死囉!睇怕無幾耐我老公便換走部N73了!

    回覆刪除
  6. Jason:吃 Mos Burger 是純屬巧合,昨天中午到附近辦事,把車泊了在 apm,見人龍只有二十多人才排隊,估唔到要 40 分鐘之久。

    劉鄧:買機後正認真考慮緊好唔好轉 3G 網絡,哈哈!

    回覆刪除
  7. 代答︰PP即 pacific place 是也。
    這幾天發覺我的手機的電池很快便耗掉,唔知係唔係想提醒我換機。
    香港的 mos burger 也會等熱潮稍退後才光顧,呢期去 apm 鍾意去王將餃子。
    咦,咁劉鄧未知道意粉的秘密?

    回覆刪除
  8. 有咩秘密啷?心水清o既都計到啦!

    回覆刪除
  9. 我就計到你同 wordy 呢 ~ ^o^

    回覆刪除
  10. 年歲只是一個印記吧!有何特別!
    有些人看樣子很年青,其實已屆不惑之年;有些老態龍鍾,其實未及三十!
    所以不要太認真這個所謂秘密!

    回覆刪除
  11. 因為大頭還後生,對年齡比我呢 d 老人家敏感得多。

    回覆刪除
  12. 上次排到去點知話帶子米堡售罄,激鬼死!
    希望星期一去到有得食啦.....

    回覆刪除
  13. Roy 少,帶子 Rice Burger 幾好食,祝你好運!

    回覆刪除
  14. 意粉,我都係3g機用2g plan,正常丫 (我用個台如果去日本做 3g roaming 可以唔洗換卡)。

    k800i d相真係ok。

    上次排左30分鐘,食左海鮮Rice Burger+炸雞+凍奶茶,海鮮Rice Burger同炸雞都好食,杯凍奶茶就真係唔掂。

    回覆刪除
  15. ozora:去日本暫時都係用番 prepaid phone,除非唔用得啦。Mos Burger 都係留番去日本先再食過。

    回覆刪除
  16. 今日兩點幾去到,帶子堡又售罄,真係想講粗口
    @*(&%#&*#$$!@!~

    回覆刪除
  17. Roy 少息怒,乜解究兩點幾先去唧?有心食就早 d 嘛 ~

    回覆刪除
  18. 間唔中要去觀塘出job,食飯時又唔想同人逼兼下午茶平d,所以都會兩點幾先食lunch~

    過幾日會再去,唔通要我十一點幾就出去食lunch................

    回覆刪除
  19. 無計喎,一係十一點去食,一係等朗豪坊開埋疏導下 d 人。

    兩點幾去仲駛唔駛排隊?

    回覆刪除
  20. 果日兩點幾去到都有十幾人排緊,同埋會於兩點半截龍.....

    回覆刪除
  21. 十幾人可能都要排成二十分鐘喎,你梗係好鍾意食定嘞。

    回覆刪除
  22. 我無排到呀,去到見到大餐牌上既帶子堡"chee"左售罄貼紙,咪走去茶餐廳食tea囉

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。