2006年12月13日星期三

緣聚 @ 華亭會所

這聚會多得小妹召集,與會者有大頭劉鄧Roy、意粉和 wordy,地點是華亭會所,主題是大閘蟹。

甫坐下,先玩交換禮物,真開心。

點了六份大閘蟹套餐,起筷!

冷盤有醬鴨、千層峰、醉雞及馬蘭頭,味道不錯

龍井蝦仁,茶香不足,有點失望








實物與照片同樣是失敗之作的蟹粉翅及西湖牛肉羮。

十二隻公蟹,估計每隻約重四至五兩,膏量尚可,但拆蟹吃蟹需時,吃第二隻時,蟹身已頗冰涼,味道大打折扣,真可惜

蟹粉拌麵,味道一般

清炒津白,引不起已吃飽的諸位興趣,白白浪費掉

桂花酒釀丸子,很甜

席間大家交換了日遊知識,言笑甚歡,小妹大可放心,這是個成功的聚會。

這店裝修很簡單,服務員態度友善,主動幫忙拆蟹。個人意見是以這價錢(套餐配蟹粉翅$368/配西湖牛羮$288),算是可以接受。


召集人火速力作:小妹之樂聚大閘蟹宴

憂鬱小生不算太遲之作:wordy 之生日的前三天

14 則留言:

  1. 可以和一班網友一齊食飯,玩交換禮物,談天說地,是我的福氣,多多錢也買不到的!所以,這餐絶對超值,小妹請放心好了!

    劉鄧

    回覆刪除
  2. 我好開心認識到wordy,大頭 and 劉鄧,請大家以後多多指教~~

    今日blogspot有d問題.....

    回覆刪除
  3. 意粉,
    再望真啲,你拍到碟雞好「正」喎!好想食!
    今次實引死小彭!


    劉鄧

    回覆刪除
  4. 今次的照片是失色了點,

    是用那部机拍的?

    回覆刪除
  5. 我最鍾意食龍井抄蝦仁的...

    回覆刪除
  6. maymay:用 Sony T30,那裡燈光很白,而且太多人排隊,不能慢慢影。

    回覆刪除
  7. 貝拉,好食o既龍井蝦仁確係好好食! ^_^

    回覆刪除
  8. 通常在食上海/潮州菜的地方都有得食,位於葡京酒店個間上海四五六菜館個個蝦都好好味,唸起就想食....

    回覆刪除
  9. 貝拉:龍井蝦仁(河蝦)係杭州菜,上海同杭州菜館先有嫁,潮菜個 d 可能係川椒蝦球(海蝦)。^^

    回覆刪除
  10. 呵!原來我攪錯左,哈!真大頭蝦...

    回覆刪除
  11. 雞, 的確係我的'死穴'... 食左先算!

    回覆刪除
  12. 貝拉唔好食咁多蝦喇 ~ 嘻嘻 ~ ^_^

    小彭:我都好鍾意食雞,細個時母親大人甚至叫我嫁個賣雞既 ~ >.<

    回覆刪除
  13. 大家開心, 我也放心了.
    意粉你當時唔怕慢慢影ma, 我地呢d等慣o架啦!

    回覆刪除
  14. 哈哈,無所謂啦,食緊要 d ~ ^^

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。