2007年2月7日星期三

落地生根

下班時光線不錯,回家馬上取過照相機去拍這有趣的植物。

含苞待放

蓄勢待發

開到荼薇



近看花朵

始終覺得像沾了紅的青葡萄

葉也是挺漂亮的

九層塔的花很可愛

木瓜花及果

約 8" 長的木瓜(帆布包著一個很巨型的)

12 則留言:

  1. 意粉~~
    喜歡水仙花嗎?
    送你兩個自家切割的水仙頭迎新春,好嗎?

    回覆刪除
  2. 是誰種的木瓜樹?
    樹上熟的木瓜最香甜美味!

    回覆刪除
  3. 這花真的拍得很美...我最喜歡第三張相,那粉紅色實在賞心悅目, 謝謝分享!!

    回覆刪除
  4. 確是拍得很好啊!
    在正常情況下,意粉的相比我的何止好九十倍。

    回覆刪除
  5. 劉鄧:是隔壁阿婆種的,曾送我煲湯,味道很香甜,但她投訴常被偷瓜,所以用帆布遮住,以免惹人垂涎。

    ayclui:謝謝你,我覺得用 F31fd 拍的紅色最鮮艷。

    大頭:真係大個仔左識講野左喎!^_^

    回覆刪除
  6. 意粉~~
    找1天給你2個水仙花頭,
    但花頭在學校曬太陽喎!
    要早d講定,係學校帶出來!
    在沙田或大埔交收都得,
    你有邊日下午又唔使返工呀?

    回覆刪除
  7. 落地生根真係好可愛呀!
    我諗佢嘅花期應該會好長,是一種很好的觀賞植物。

    從前我都試過自已蟹瓜呢,初初仲好地地嘅,後期d葉生到好長,變左盆亂草咁!

    意粉:感冒好番未呀?咀香園杏仁餅好好味,食左精神羌就唔多精神~好甜!

    回覆刪除
  8. 意粉,
    唔舒服就沖個熱水浴,早些上床休息,第二朝便會好好多!

    回覆刪除
  9. 我諗意粉今晚出咗去 wet 。

    回覆刪除
  10. Ellen:我諗要下個星期,電聯啦。

    maymay:我都心郁郁想偷塊葉上o黎種晌露台。想水仙葉唔標高,一定要好多陽光至得。杏仁餅我都吃了兩塊,的確唔錯。

    劉鄧:我都好想瞓到夠本,可惜呢輪真係好忙好勞碌。

    大頭:我呢 d 耆英邊有你 d 後生仔咁多節目呀?意粉今日係番左深圳廠做o野。

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。