2007年2月12日星期一

新入荷 DVD(延續篇)

才說沒買太多 DVD,午休時逛影視店,新到的 DVD 可不少,結果帶了四部回家。



「東京審判」早前在深圳書城已見過,內容是二次大戰後遠東軍事法庭對日本戰犯進行歷時兩年零七個月的世紀審判,覺得可能會很悶,看後又可能會不開心,但又想了解多一些,終於還是買下來。

「日本沈沒」在港公映時已在電影院看了,當然要捧場。

「國防戰艦神盾號」並非戰爭片,卡士不弱,由日本四大影帝真田廣之、佐藤浩市、中井貴一和寺尾聰主演。

「舞出真我」是意粉喜歡的片種,應會是最先看的。

21 則留言:

  1. 咦,《東京審判》不是日本片黎架,有曾志偉既?
    早幾日見到有套叫《日本以外沉沒》,好搞鬼 ^t^

    回覆刪除
  2. 係呀,你個 google clock 好靚,得閒去睇吓有乜 gadgets 加先!

    回覆刪除
  3. 你不如update吓個網誌先啦!
    等我成日走過去坐都無新嘢睇!

    回覆刪除
  4. 《國防戰艦神盾號》的卡士幾吸引,但對日本人拍這類型片子向沒好感。
    《舞出真我》在影視店看過一些片段,某些場面也算賞心悅目。

    回覆刪除
  5. 美國最近有套舞蹈片上映
    講tap dance的
    叫做Stomp the Yard

    回覆刪除
  6. 大頭:《東京審判》係大陸拍嫁。o個套叫《日本以外全部沉沒》,的確好攪野。Gadgets 幾好玩,大家可以去睇下。

    劉鄧:有時想 update 都唔係咁易 ...

    wordy:《已看了《舞出真我》,不太喜歡,有點口水多過茶,還是《舞出色》好看些。

    回覆刪除
  7. eggsplash:你好,謝謝推介,舞蹈片意粉一定會捧場。^_^

    回覆刪除
  8. 幾齣日本(?)電影我都有興趣喎!有d寫影評喇!

    回覆刪除
  9. 套神盾號剛剛睇完(租回來的),畫面很靚,中槍效果做得很好,出血好真,女角(?!)幾吸引,肉搏戲幾好睇,音響也很好,但劇情就…不予置評。
    其實套戲是零五年上畫的,但票房似乎無乜人提過…都是租碟化算的^_^
    這是這片的日本網頁:
    http://aegis.goo.ne.jp/

    回覆刪除
  10. 咦,意粉都好了解我喎!劉鄧你就暫時忙住你的過年預備工夫吧!

    回覆刪除
  11. 大頭仔,
    意粉和我不嬲都是你的紅顏知己!

    回覆刪除
  12. 意粉就好啦, 仲有時間煲碟... 泰利又要趕project又要準備o野過年, 忙都死呀~~~~~

    4隻碟中對「國防戰艦神盾號」最有興趣, 陣容很強勁, 官網所見連一眾大配角都係"有名人"! 嘩... 仲見到個好耐冇見o既名: 吉田榮作...

    回覆刪除
  13. 大雄:意粉唔寫影評,因想留番 d 空間俾人地思考。

    阿明:近十年已沒租碟,一來住得偏僻,二來唔鍾意限時限刻。

    大頭:咁你點報答我地,呵呵!

    泰利:意粉家族人丁單薄,過年無咩要攪嘛。

    回覆刪除
  14. 本來都想買"舞出真我",依家要諗諗先!
    想買麥當娜東京演唱會,看片段好像很有氣氛。
    意粉聽日又約左人afternoon tea,唔駛返工咩?
    我懷疑你真正身份其實係老闆黎嘅!

    回覆刪除
  15. 我對日本沈沒感興趣d, 不過未有時間看.

    回覆刪除
  16. maymay:哈哈,就係打工至可以耐唔中蛇下。演唱會 DVD 好少買,最後買既應該係梅艷芳同山口百惠。《舞出真我》不如我借俾你睇啦,唔好買。^_^

    貝拉:日遊 fans 一定要睇《日本沈沒》。

    回覆刪除
  17. 唔該意粉,咁我唔嘥錢買喇!

    回覆刪除
  18. 咁下次見面帶些手信給大家吧!

    回覆刪除
  19. maymay:唔駛客氣,下次見面要記得帶俾你。

    大頭:又靜雞雞去左邊度玩呀?

    回覆刪除
  20. 唔一定出埠先至有手信架嘛 ^p^

    回覆刪除
  21. 呵呵,咁真係要見識下係咩手信喇。

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。