2007年2月14日星期三

情人節 @ Pokka Cafe

今天是情人節,意粉祝大家平安快樂!

已是農曆年廿七,午飯後買了大桔點綴案頭。


約了 Ellen 老師吃下午茶,特意提早下班到沙田。


約會地點是將於本月二十日結業的 Pokka Cafe。


看了網友 Jason 的介紹,我們都選吃稻庭冷烏冬。

烏冬爽滑彈牙,爽滑清新,硬度適中,但欠了紫菜絲


Ellen 的照燒雞翼、吉列大蝦


意粉的燒牛肉(八成熟),口感很對胃口,味道也不錯


Ellen 的意大利朱古力咖啡、意粉的北海道熱牛奶咖啡(不用加糖也很甜)

與 Ellen 共聚了三小時多,大家談得很投契,除了交換日遊知識,還讓意粉更了解現今為人師表的工作情況。

十分感謝 Ellen 送我水仙花,為意粉家居添上香氣和新年氣氛。


15-02-2007 後記:早上起來,看見水仙花兒紛紛站立起來,充滿了生機,精神爽利。




36 則留言:

  1. 「口感很對胃口,味道也不錯」,交了「診金」,果然藥到病除!

    回覆刪除
  2. 好似名媛去 high tea。

    從小彭、Jason 到你這篇共三次,那燒牛肉冷烏冬好像很不錯啊!得看看還有哪裏有 Pokka!

    回覆刪除
  3. 劉鄧:係呀,依家意粉精力充沛,老虎都可以打死幾隻!哈哈!

    wordy:意粉比 Jason 好運,牛肉燒得很啱心水,烏冬煙韌彈牙,相信你都會喜歡,銅鑼灣有 Pokka Cafe(名店坊附近)。

    回覆刪除
  4. wordy~~
    名媛去 high tea,
    我地未夠當,
    若然有朝一日退休了,
    也說不定日日high tea啦!^o^

    劉鄧~~
    我都覺口感和味道也不錯,
    這頓high tea後,
    回家只吃了1個蘋果!

    意粉~~
    水仙花給它束條紅絲帶,
    好似靚靚喎!

    回覆刪除
  5. Ellen:意粉回家只喝了一碗藥,如果(記得)找到紅絲帶會綑一綑。^_^

    回覆刪除
  6. 呢d係咪好似明周常用詞語"暢談甚歡"呀?

    回覆刪除
  7. 啊,原來是約了 ellen 下午茶,很開心哩!

    水仙還沒盛放,應該等到年初一才開 ^t^

    回覆刪除
  8. 意粉:
    其實我只知道銅鑼灣的 Pokka,哈哈 ~
    烏冬麵喜歡冷吃,這定食很不錯。

    Ellen:
    到你退休了就日日 high tea,失覺失覺 :)

    回覆刪除
  9. 我昨天吃了一個"日本燒牛肉稻庭烏冬", 唔係和牛黎架... 嗚... 7成, 好鞋呀,唔啱食!

    我d水仙, 都唔知可唔可以擺到初一!

    回覆刪除
  10. 哈哈,意粉沒 expect 日本燒牛肉 = 和牛,而且意粉係鍾意食西冷牛扒,所以幾啱胃口。

    回覆刪除
  11. 意粉~~
    似乎當到了大年初一,會花開富貴喎!

    回覆刪除
  12. 水仙花好靚!! 泰利家也有擺設, 花亦已經開始開!! 加上昨晚貼上的各暉春, 新年氣氛十足!! ^_^

    不過今朝一早起身就進行大掃除, 而家已經好疲累... OTZ

    回覆刪除
  13. Ellen:謝謝你!大家咁話啦!

    泰利:咁早收爐嗱?唔係應該大掃除完先貼揮春嫁咩?嘻嘻!

    回覆刪除
  14. 你地兩個就好啦,食到好野,我尋日早上打去pokka訂檯都訂唔到呀!終於去左沙田加賀日本料理食晚飯。

    對桔仔好新鮮呢!盆水仙花好合時!意粉今年一定行好運!

    今朝返工搭車經過大埔道爾登華庭附近,有一棵木棉樹d花滿開喇!

    pokka分店~
    銅鑼灣京士頓街、太古城、康山吉之島、樂富吉之島、西九龍中心、旺角雅蘭中心、旺角新世紀廣場、荃灣愉景新城、荃灣千色店、屯門市廣場、將軍澳厚德商場

    回覆刪除
  15. 好鍾意飲pokka的咖啡, 真係好好味,不過佢d食物都不錯呢!

    回覆刪除
  16. 尋晚問加賀個經理有冇鮟康魚肝~
    經理:過哂時啦!依家冇得食架喇!
    may:唔係喎,我朋友尋日先食過!
    經理:係咪罐頭黎架?

    真係俾佢吹脹!

    回覆刪除
  17. 太古城、康山吉之島都有,找天午餐可以試一試。

    回覆刪除
  18. maymay:承你貴言!^o^ 木棉樹開花,大地回春!尋晚 Pokka Cafe 好似只得 A B 餐吃咋。

    貝拉:我最鍾意藍山一號,可惜已 out of stock。

    wordy:一於去馬啦!

    回覆刪除
  19. 泰利年年都係年廿六或年廿七收爐, 跟手o係屋企搞清潔, 客飯廳昨天已經完成大掃除, 所以買了花及貼暉春! 今日係清潔房間嘛~~~~~ ^_^

    回覆刪除
  20. 意粉: 同我一樣,那裡的藍山一號是我最愛,因澳門八佰伴有分店,所以容易去食 ^^

    回覆刪除
  21. maymay~~
    加賀的lunch好第食呀!
    下次預埋你啦~~

    回覆刪除
  22. 好,過年後二月底吧。今日得知 MOS burger 在康山開分店。但吃過日本的,未必願去試呢。

    回覆刪除
  23. 泰利:你太座真幸福啊!意粉只得年三十晚係咁意掃掃啦。

    貝拉:好掛住藍山一號呀。

    Ellen:出年要更大陣容喇,記住通知蔡 Sir 喎。

    wordy:MOS Burger 依家應該唔駛排隊喇啩。

    回覆刪除
  24. 我就日本和香港的MOS Burger都未試過!
    要扁咀添!

    回覆刪除
  25. 劉鄧:我都淨係食過香港既,下次去日本如果撞啱都會試試,睇下有咩分別。

    回覆刪除
  26. 承意粉所言,香港的 Mos burger 唔駛排隊都或者會試下既。

    回覆刪除
  27. 年廿七、買大桔
    意粉煮飯確係得
    煲湯炒菜稱第一
    無緣一試係損失係損失

    回覆刪除
  28. 嘩!意粉今日好旺場呀!

    今晚又去左pokka食飯,臨別秋波,買了幾盒由相熟待應生推介的餅食~日本有機蘿蔔製蘿蔔羔、飛驒榛子朱古力曲奇、飛驒燒餅,後兩者乃今天空運到港。

    ellen老師:一於咁話,我"蛋"你約我。

    回覆刪除
  29. wordy:有緣何防一試?

    Cityphone 爸爸:太誇張了!但新年流流,意粉只好照單全收啦,嘻嘻!

    maymay:日本有機蘿蔔製蘿蔔羔好吸引喎,今日老闆賞賜左一底蘿蔔糕俾我,意粉的雪櫃至有野「責」年,唔係空 nail nail。

    回覆刪除
  30. 以前我會學人整吓馬蹄糕、蘿蔔糕過年,今年超忙,今晚還要返學考試,所以個雪櫃真是空框框!

    回覆刪除
  31. 意粉:
    我在日本啦!

    maymay:
    我一定約你!

    回覆刪除
  32. 劉鄧:好久好久以前,意粉也會做傳統節日食品,依家越老越懶 lu。

    Ellen:玩得開心 d 啊!^o^

    回覆刪除
  33. 今年還沒有買紅豆糕,周身唔自在呀!

    ellen ,一切順利吧!食多啲好嘢啊!

    回覆刪除
  34. 同意粉拜定個早年: 恭喜發財, 財源滾滾來!

    回覆刪除
  35. 大頭:我睇你未食藤條炆豬肉,所以週身唔自在至真,哈哈。

    貝拉:多謝多謝!大家咁話!

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。