2007年3月8日星期四

I'm Woman

今天是三八婦女節,給大家送上意粉很喜歡的歌:


I'm Woman - Helen Reddy

要是這首歌推出時,閣下還沒出生,請別告訴我。

8 則留言:

  1. 雖然我出左世,但係就未聽過呢首歌 ^o^

    各位女士,今日你地大晒!

    回覆刪除
  2. 大頭:原來你同意粉年齡相約,哈哈!

    回覆刪除
  3. 那麼,大頭你會請我地吃飯嗎? :P

    回覆刪除
  4. 抱歉這首歌真的沒聽過!
    從歌手的衣著,就知年代久遠了!

    回覆刪除
  5. 今天除了是婦女節,也是我偶像生日…

    回覆刪除
  6. 意粉,我想告訴你……沒事了。

    回覆刪除
  7. 放心, 果陣歐媽媽肯定已經出咗世^+++++++^
    ......(速逃中)

    回覆刪除
  8. 小妹:大頭可能會煮白酒鮮蜆意粉俾我地食喎 ....(幻想中)。

    Ellen:我諗你應該未 .... 啩。

    阿明:你偶像真係 special,你好番未?

    wordy:話左唔好講啦,你真係唔乖!

    歐歐:見你都係婦女,就算啦!哈哈!

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。