2007年9月6日星期四

遊園 @ 東京 2000

收拾期間,在書架罅隙中發現這袋歷史文物:


2000 年八月末,和妹妹、姪女 Jane、姨甥 Jason 和 Carmen 參加旅行團,到東京和京阪神走馬看花遊玩一星期。當時正值暑假,團友大部份以家庭為單位,小朋友佔約 30%,行程亦以樂園為主。

這是意粉第一次(相信是最後一次)參加日本旅行團,也是第一次(可能是最後一次)到這些樂園遊玩。


對東京迪士尼樂園印象已頗模糊,但記得那天很熱,兩場巡遊很精彩,
看下午的巡遊時不小心遺失了兩年前在神戶買的「縮骨遮」

Jason(10 歲)、Jane(13 歲)、意粉(?歲)和 Carmen(7 歲)



富士急樂園很大,最吸引的是高達館

完全記不起拍過這張奇怪的照片



一把年紀的意粉,身處這夢幻樂園裡,也難掩興奮心情


除了樂園,還到 Snoopy Town(スヌーピータウンショップ)Ultraman's Shop(ウルトラマンワールド M78) 購物。

想不起在 Snoopy Town 買了甚麼,只餘紙袋乙個,
也忘記了超人貼紙的存在


相信每位小朋友皆盡興而回。


〔此文同時張貼於 旅遊拉雜談 My Footprints



13 則留言:

  1. kitty入場券、迪士尼入場券、紙袋、掛牌...老師都有啊!

    老師家裏都收埋好多公仔紙袋、入場券、樂園簡介.....好有親切感!

    回覆刪除
  2. 富士急樂園…未來目標之一!

    回覆刪除
  3. 咦,我2000年8月(早你兩星期)又係跟團去左7日喎~
    ^__^

    回覆刪除
  4. 我到現在仲可以好自豪的同人講我未跟過旅行團架!^t^

    話時話,我都好想去吓東京迪士尼。

    回覆刪除
  5. 冬日之旅走1轉東京迪士尼,得唔得呀~~

    回覆刪除
  6. 老師:意粉都係連一個紙袋都唔捨得掉,所以搬屋就執到隻積咁 ~

    Roy 少:你地去 honeymoon,so sweet ~

    大頭:我依家都好自豪喎!呵呵!東京迪士尼點都應該去一次o既。

    回覆刪除
  7. 醒唔起原宿間 Snoopy Town 添,未必去到。當年掃左一大袋貨,連原子印都唔放過,做了一個。

    始終對迪迪尼提唔起興趣,係我既問題掛。

    回覆刪除
  8. 我第一次去東京廸廸尼都興奮到傻左,老師一定要去呀!

    大頭:我依家都可以好自豪咁話俾人聽我唔駛再跟團去日本喇!

    回覆刪除
  9. 阿明:高達館好正,一定要去!加油!

    wordy:我比較鎮靜,點到即止,唔會亂黎。

    maymay:人始終有童心嘛!

    回覆刪除
  10. 老師去東京廸廸尼有5,6次啦~~即使再去都會好興奮!
    現在最想在聖誕去1次廸廸尼呢~~

    回覆刪除
  11. 富士急高達館有新野,搞到我都想去......
    http://xmas.yahoo.co.jp/illumination/index.html

    我第一次去東京迪士尼既紙袋一路keep到而家

    回覆刪除
  12. 依條link先0岩~
    http://www.fujiq.jp/gundam/index.html

    回覆刪除
  13. Ellen:一班人入去癲下係會好開心!

    Roy:係非常先進既玩意,先排 pace 都介紹過。

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。