2008年7月18日星期五

Black Thursday

心情不好的話,最好別去看《蝙蝠俠–黑夜之神》,152 分鐘裡,相信有 130 分鐘我是皺著眉頭的,我不是說它拍得不好,而是整體氣氛很黑暗,負面感覺很強烈。


進場前趕不及吃東西,完場後欲來個美食治療,便走到仍是人頭湧湧的美食廣場,吃了摩斯凱撒熱狗,另加炸雞和健怡可樂,我想,以後還是吃辣味熱狗和蝴蝶蝦好了。

蔬菜很碎,熱狗中間剖開了,吃時蔬菜和沙律醬不斷掉下
有點狼狽,也感覺不到香腸的美味
炸雞又乾又粗又沒味道,中午吃的 KFC 強得多

美食治療失敗,唯有進行購物治療,買份小禮物給自己才回家。

還是母親大人的愛心花膠雞湯來得窩心



14 則留言:

  1. 我咪重慘過你…今日俾人炳到變豬頭!

    回覆刪除
  2. 太黑暗的電影不太喜歡
    所以完全冇諗過去睇
    都係睇王晶開心啲!

    回覆刪除
  3. 新依輯batman係走黑暗陰沉路線,第一集你無睇咩?
    我想去imax睇,順便探多拉,但勁爆,要等多個禮拜睇下買唔買到飛...
    尋日lunch我都係食凱撒熱狗餐,d沙拉汁漏到成手都係......

    回覆刪除
  4. 我覺得好正,想睇多次(雖然有兩三場 Joker 施暴戲都係瞇住眼睇),或者想試下 Imax,但唔知有冇得上網買飛

    回覆刪除
  5. 阿明:份糧包埋嫁嘛(老闆以為)~

    大頭:係囉,王晶啱晒你。

    B 朗爸:有睇,不過唔睇依集都記唔起囉,其實去睇下無妨既。

    wordy:早估到你會咁講,但係,依部戲既血腥暴力一 d 唔會比《赤壁》少喎 ~

    回覆刪除
  6. btw,這電影有貶華成份,也是我皺眉頭的原因之一。

    回覆刪除
  7. 下次美食治療記住call老師,唔該!

    尋晚換戲飛時,蝙蝠同赤壁對抗,想睇歷史戲同靚仔多D,所以選了赤壁~~好彩!無選錯!

    回覆刪除
  8. 坦白講,蝙蝠俠同檢察官都好靚仔,女主角係差少少(小丑話佢 beautiful 即刻有人反對),主要係部戲既 mood 唔好。

    回覆刪除
  9. 好耐無睇戲添~
    17/7絕對是我的Black Thursday.

    回覆刪除
  10. 劉鄧:Winnie 不在家,和 Ming 哥享受一下二人世界吧,一起去看電影也不錯呀。希望你和家人早日恢復過來。

    回覆刪除
  11. 摩斯凱撒熱狗分成兩半,要一啖,每一邊分兩啖食哂,就無咁論盡

    蝙蝠俠未必睇,最後睇嗰套"蝙"仲有羅賓,雖然都幾鍾意個導演

    回覆刪除
  12. 嘩 ~ 兩啖食晒一邊?怎麼可能?我寧願佢唔切開,成隻船包住食就唔會一手都係 ~

    我都幾鍾意有羅賓果系列,但後尾加埋蝙蝠女就 …

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。