2008年8月18日星期一

ももの味道

這天在大埔街市買了黃金桃(和歌山桃山町產 @ $60)、白鳳桃(信州產 @$48)各一,先吃那一個好呢?



頂部看來差不多

底部顏色相差很遠
共同處是兩個都很香很香

【19/08/08 21:30】下班回家,獨享了黃金桃,桃已很熟,徒手把皮撕掉後整個捧著吃,味道甜中帶蜜,纖維很幼細,汁極多,邊吃邊沿著手瀉下,不捨得浪廢,用小碟接住喝掉,大滿足。

晚飯後和 husband 分享了白鳳桃,桃不算很熟,需以小刀協助把皮去掉,但味香甜汁也多,纖維比黃金桃粗一點,相信留待明天才吃味道會更佳。



20 則留言:

  1. 決定唔到的話就畀我試食先喇唔該~~

    回覆刪除
  2. 咁鍾意買LAW柚型嘅生果嘅
    你好唔好食壽包架?

    回覆刪除
  3. 帥哥:咪咁為食啦,好易俾人呃嫁,哈哈 ~

    鳴門:我家下至知依種叫「LAW柚型」喎,呵呵 ~ 好食既野我都好食。

    回覆刪除
  4. Um ~ 你唔係想話你俾人呃左係嘛 ~~~

    回覆刪除
  5. 看來黃金桃質地實d,白鳳桃林d,
    黃金桃淡d,白鳳桃甜d,
    借問聲黃金桃幾銀一個呢?

    回覆刪除
  6. 我同自己講, 要食桃就晌日本食夠先返... 所以呢兩年都無晌香港買過日本桃喇!

    回覆刪除
  7. 咁最後食咗邊個?味道又如何呢?

    回覆刪除
  8. 師妹:咪寫左 $60 嘛 ~ 夜 D 加番食後報告。

    小彭:夏天唔駛預我,所以除左北海道果次,所有桃都係晌香港食,不過以前有人送,今年至自己買 ~

    劉鄧:一陣放工番屋企先食,應該會食黃金桃先,因為從來未食過。

    回覆刪除
  9. 我食完晏入來睇的時候真係喺度吞口水,真係好吸引呀!

    回覆刪除
  10. 我還未在日本食過桃, 是否真的很好味?

    回覆刪除
  11. 基斯汀:我次次係街市見到都好想買呀,但又唔可以縱壞自己喎,要隔一排先准自已買一次。

    貝拉:真係好正嫁,如果夏天去一定要食番夠皮呀。

    回覆刪除
  12. 其實呢兩次去都係初夏(未燒到變蕉), 食到嘅桃都未算十分好囉... 不過, 都好滿足! ^^

    晌香港, 就食下桃雪糕, 飲下桃酒!

    回覆刪除
  13. 原來黃金桃咁好食架,唔怪得貴咁多啦~
    師姐獨食呀,唔留番一啖俾師姐夫吃!

    回覆刪除
  14. 嘩,一個人六十蚊好開心!

    我都有用個碗盛住呀,哈哈!

    回覆刪除
  15. 小彭:食桃好味 d 又健康 d ~

    師妹:佢睇左我個 blog 仲以為有黃金桃食呀,哈哈,激死佢 ~ 個白鳳桃幾乎係佢食晒啦。

    大頭:六十蚊可以咁開心,抵吖 ~

    回覆刪除
  16. 師姐夫同我地一樣,有得睇冇得食,嗚嗚~~

    回覆刪除
  17. 哇,非常熱門的話題 !!!

    回覆刪除
  18. 依度啲人好為食嫁,嘻嘻 ~

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。