2008年9月13日星期六

一年容易又中秋 @ 2008




中 秋 節 快 樂

人 月 兩 團 圓



14 則留言:

  1. 中秋節快樂、身體健康!

    想起了前年你掛起的蝴蝶花燈 ~

    回覆刪除
  2. 大家咁話呀!
    眨吓眼又一年
    今年我都沒有攞燈籠出嚟掛喇

    回覆刪除
  3. 意粉姨~~
    燈籠好靚呀!唔好食咁多月餅呀~~

    回覆刪除
  4. 祝願意粉姨團團圓圓,身體健康~

    回覆刪除
  5. 今年的中秋節節目如何精彩也好,我還是懷念去年的中秋節~

    回覆刪除
  6. wordy:大家咁話啦。^^ 這年花燈買得太遲,沒太多選擇呢。

    大頭:做咩唔掛呀?

    小浩然:意粉姨姨無得食月餅喇,你都唔好食咁多呀。

    萊少:謝謝。

    劉鄧:同 Winnie 爸過下二人世界既中秋啦咁,嘻嘻 ~

    回覆刪除
  7. 衰在我鍾意熱鬧呢~
    二人世界唔喺幾啱我咁囉~

    回覆刪除
  8. 咁唔約啲 friend 一齊 wet,今晚好多人 BBQ 呢 ~

    回覆刪除
  9. 酷熱天氣警告BBQ~~~想死咩>_<

    回覆刪除
  10. 老師:今日係街市真係好多人買野 BBQ 呀 ~

    回覆刪除
  11. 屋企好亂,廢事摷佢地出嚟喇~~

    回覆刪除
  12. 執下屋啦,成日掛住去躝街 ~

    回覆刪除
  13. 就算唔躝街都唔一定會執屋架~~

    回覆刪除
  14. 你即係想我直言話係懶啫 ~

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。