2008年9月9日星期二

寫得太多

寫得太多 - 麥浚龍

近日似乎真的寫得太多
也許該慢下來
靜待天將降下來的大任



28 則留言:

  1. 意粉~~
    係受考驗的時候啦!努力加油之餘,要量力而為,保重呀!

    回覆刪除
  2. 咦~~似乎將有特別事似的,無論乜都好,大家都要努力吧!

    回覆刪除
  3. 似乎好嚴重喎,唔係個醫生有壞消息嘛?

    回覆刪除
  4. 無論如何, 都要加油呀!
    (我幾鐘意呢首歌架!)

    回覆刪除
  5. 多謝大家關心,今朝去睇化驗報告,結果不是太好,但也未算是壞,因為發現得早,醫生想我再做另一個 test,但我多年前做過,簡直係一場惡夢,所以我唔肯做,話遲 d 至制,激死佢,哈哈,不過我一定會積極面對,努力治療,唔會認輸。

    btw,星期天起暫時做左傷殘人士,尋日朝睇左骨科,係小事,正在迅速康復中,希望中秋前 100% 復原。

    依幾日日日出城睇醫生,搞到無時間無心情做野,但其實係須要趕工既,真係無陰公,哈哈 ~

    回覆刪除
  6. 小彭:Juno d 歌其實唔錯,只不過太多負面新聞,個樣又衰,所以紅唔起啫。

    回覆刪除
  7. 寫得多,不如就休息o下.
    總之要保重,一切以健康為重.

    回覆刪除
  8. 真叫人擔心呀!
    無論點都好
    都要放鬆心情,積極面對
    工作的事情暫時放埋一邊啦
    健康要緊呀

    回覆刪除
  9. 好 好 好 聽 !

    mv 粪 粪 粪 !

    回覆刪除
  10. 小妹:有題材有心機就寫啦,我都唔想將寫 blog 變成例行公事,嘻嘻 ~

    歐歐:唔駛擔心,依家只係初起,只要聽聽話話,依時依候食藥就可以 under control。

    老師:係 ~ 係 ~

    Broken_black:個 MV 唔掂?唔知有無 misunderstood 你既意思。

    回覆刪除
  11. 意粉姨你乖乖啦,聽醫生話啦...

    回覆刪除
  12. 真係叫人好擔心啊!
    身體緊要啊,醫生叫你做乜就做乜喇!

    回覆刪除
  13. 哈哈,依單野我又寫得太多喇,聽話唔難,雖然其實我打算偶然會放縱下,但依時食藥真係幾難,皆因食兩個醫生既藥成十幾種,佢地又 prescribe 得好趣緻,有早餐前食啦,晚餐前食啦,晚餐後食啦,早午餐後食啦,早午晚餐後食啦,今晚就唔記得左食晚餐前果粒嘞,嚇得我吖 ~ 個 test 呢,我上次做完之後發過誓唔會再做,俾啲時間我刻服下心理障礙先啦。

    回覆刪除
  14. 令人擔心啊!意粉加油喔!您住大埔,出去散下步都應該好舒服,放鬆d... 做下運動,多的休息,支持您架!

    回覆刪除
  15. 謝謝基斯汀,等我做番健全人士,會郁多啲,I promise ~ ^^

    回覆刪除
  16. 意粉,
    加油呀~
    開始秋涼了,跟husband去行吓山啦~
    仲有就係要戒夜瞓~

    回覆刪除
  17. 謝謝劉鄧,會諗下點樣增加運動量,戒夜瞓,盡量啦,哈哈 ~

    回覆刪除
  18. 聽醫生話啦!辛苦都捱一次啦,之後要好好保重身體。

    支持你呀

    回覆刪除
  19. 謝謝鳴門,等到唔做唔得果陣我咪做囉,嘻嘻 ~

    回覆刪除
  20. 哈哈~~
    醫生出發去旅行,咁你咪唔使去幫襯佢~
    意粉的自我安慰能力又幾強喎~
    我要好好學習先得。

    回覆刪除
  21. 我認嫁 ~ 哈哈 ~

    原本以為條腰已經好番八八九九,點知尋日起身忽然間又痛番,我估係自己衰成日做野同郁動都無就住,仲以為尋日覆診完就 close file 添 ~

    聽朝再去陳醫生度打針做物理治療,佢要兩個星期後至番,所以唔可以再出事。

    回覆刪除
  22. 咁反應~~
    係未會打風落雨呀!

    回覆刪除
  23. 唔係啩,哈哈 ~

    今日覺得好好多,好開心!

    回覆刪除
  24. 意粉姨...姨

    有時要善忘,忘記曾經講過的話
    時時要積極,做些應該要做的事

    回覆刪除
  25. phone 爸講野好有哲理,第一點看似好易但其實好難,第二點看似好難但相對比較易,意粉會好好學習。^^

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。