2008年9月7日星期日

ダニー、お元氣ですか?【第 666 篇】

陳百強 生於 1958 年 9 月 7 日,要是 15 年前(1993 年 10 月 25 日)沒辭世的話,這天便是 Danny 50 歲的生日,很難想像愛美的他年華老去的模樣,畢竟至完美的形象已長留我心。

我最喜歡的歌(以面世時間排列):

漣漪(1982)
靜默亦似歌 那感覺像詩
甜蜜是眼中的癡癡意
做夢也記起 這一串日子 幻想不到的優美

等(1985)
莫道你在選擇人 人亦能選擇你
公平原沒半點偏心

深愛著您(1985)
時日如飛 你我似是呆在這地
任一天天都過去 任一生飄過去
任一切飄去再沒法追

我的故事(1987)
問 可否感到 給你望見到的不是我
問 問聲我為何 只會日日過想得更多

煙雨淒迷(1988)
一天 一天 疊成陌生與悔恨
終於 終於 默然遙遠難再近



15 則留言:

  1. 除了版主選了 5 首外,我也喜歡:

    《喝采》:比《摘星》能打動我
    《幾分鐘的約會》:總想起電影《緣分》
    《太陽花》:Danny 少有的快樂歌曲
    《有了你》:旋律很優美
    《當我想起你》:個人感情
    《感情到老》
    《一生何求》

    回覆刪除
  2. 陳百強都係我至愛嘅歌手!
    永遠懷念佢~~

    回覆刪除
  3. 50 歲~~不知道他還在的話現在是什麼模樣~~

    配票失敗呀,依家出去投票喇我!

    回覆刪除
  4. 聽返D歌,仲係好好聽~~~
    實在可惜呢~

    回覆刪除
  5. 昨天上班,死黨副校便一早走過來與我們商量配票,今早未食早餐就已經去了投票。

    或者呢個是一個符合Danny理想的結局,雖然他的歌迷一定不會介意自己的偶像年華老去,但人往往最難越過自己的關卡。

    回覆刪除
  6. wordy:Danny 首首歌都好。^^

    師妹:無人能代替 Danny 既地位。

    大頭:自古「美人」如名劍,不許人間見白頭。你同小強配票牙?

    ogake:所以大家要樂觀啲積極啲。

    劉鄧:其實有幾張名單我都想投,奈何只有一票。無錯,以 Danny 既性格,咁既結果我一啲都唔覺意外,只係好唔捨得啫 ~

    回覆刪除
  7. 咁快就15年啦~~
    突然間想起讀書時代的往事啊!
    再15年後,我想早已退休,天天可以聽下Danny歌~~

    回覆刪除
  8. 老師:唔駛等退休,依家意粉日日都聽 Danny 啲歌嫁呢 ~

    回覆刪除
  9. 我而家係屋企聽歌都仲播緊D碟~~~

    回覆刪除
  10. 到現在聽他的歌仍沒有過時的感覺

    回覆刪除
  11. 薯嘜:我多數係車度聽。

    老師:聽歌邊駛時間呀?

    歐歐:依家啲歌都無佢果啲咁好。

    回覆刪除
  12. 我屋企成竇小強,真係分唔勻呀!^k^

    回覆刪除
  13. 如果佢仍在,一定型過四哥!

    回覆刪除
  14. 師妹:唔准將 Danny 同謝老四相提並論呀!

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。