2008年9月2日星期二

高科技時代

話說上月初購買新電腦時,獲贈「高清數字 TV 棒」一套,據悉安裝後便可利用電腦收看高清電視。


把電腦接駁妥當後,便安裝這玩意,測試後發覺效果不太理想,由於工作房中已有一部小電視機,也沒心思再去跟進。

上月兩次颱風吹襲,令客廳的電視機接收不到高清電視廣播,剛過去的星期天,husband 在熱心鄰居幫助下調校置於屋頂的天線並修正地面接收器的設定後,問題是搞定了,可是,只接收標清的電視機卻需重新設定,但我的小電視調來調去也是模糊一片,於是我又想起這支「TV 棒」來,馬上把它找出來插上,效果非常好,畫面十分清晰流暢,令我樂了半天。


唱兒歌也穿低胸短裙
當今女藝人真拼搏

J2 台不時播放日本電視節目
可略解寂寥

但我一定會把電視機調好,畢竟電腦並不是電視機。

這陣子在 husband 的薰陶下,漸漸對 iPhone 3G 萌生興趣,於是把心一橫,以兩部舊機(SE C902 + Touch Diamond)換購一部,還套現了一少筆呢。


初時有點擔心這部機很難操作,原來是杞人憂天,只是這兩天就是閒不下來仔細研究。



9 則留言:

  1. 啊~~我都還未摸得透那鑽石,妳已經移情別戀喇?新科技的生命週期真的很短促呢!

    回覆刪除
  2. 完全唔知尋晚行雷閃電喎~~

    我諗我仲有排低清呀!^t^

    回覆刪除
  3. 大雄さん:意粉花心出晒名喇,哈哈 ~

    大頭:果時睇怕你變左豬啦。^o^ 低清 OK 吖,唔低 B 就得喇,呵呵 ~

    回覆刪除
  4. 手機製造商應該頒個獎俾妳呀~~

    回覆刪除
  5. 好喇.. 今次真係要聽下您用左iPhone之後嘅心得嘞... 雖然我都未必會換.. 嘻嘻...

    回覆刪除
  6. 師妹:係就好喇,我受之無愧嫁,哈哈 ~

    基斯汀:我係唔喜歡佢重左少少囉,心得?我仲未好了解呀。

    回覆刪除
  7. diamone已經玩厭... 噢... 嘩...

    回覆刪除
  8. 咁呢,高清數字(碼?) TV 棒係咪就咁插落部電腦就有高清睇架?仲駛唔駛乜嘢 tuner card 咁架?

    回覆刪除
  9. 小彭:唔係玩厭左,而係新野更好玩啫。

    大頭:人地個盒寫住「高清數字TV棒」嫁~ 裝埋software,插埋電視天線落支棒度就睇得,遲下會試裝埋係部notebook度。

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。